חיפוש באינדקס עסקים

תחרות יופי ואופנת שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 אוגוסט 2007

ליאת ויצמן –מעצבת שיער

בתחרות יופי ואופנת שיער – בתחרות כמו בתחרות מציגים רבים את עבודתם ומתמודדים על תואר כזה או אחר כדי ליהנות מחשיפה רחבה תוך כדי הצגת ה-VISION הנעשה באמירה אישית ומתוך ציפייה להגיע להכרה מקסימאלית .

ליאת המתמחה בעיצוב תסרוקות בליווי אישי של המעצב איתו היא עובדת כבר שנים ניסו אשכנזי מחולון, בחרה לקחת חלק בתערוכת שיער שהתקיימה בגני התערוכה תל אביב בסוף חודש יולי . ויצמן עיצבה תסרוקת בסגנון "אוניה" על ראשה של דוגמנית והציגה את הטכניקות על במה מול מעצבי שיער רבים שהגיעו לצפות בתחרות שהתקיימה במסגרת "ביוטי פרו 2007" .

מוסיפה ויצמן : "בחרתי עיצוב יוצא דופן ולא שיגרתי ושמרתי על יצירתיות מקסימאלית מבחינתי כדי להביא את המראה רחוק ככל האפשר . בעבודה היומיומית בסלון, האפשרות של עיצובים אוונגרדיים פחות זמינה ולכן בחרתי ליצור את המראה הספציפי מעל במה אל מול קהל של מעצבי שיער קולגות ואנשי מקצוע רבים שנכחו באולם.

לומר את האמת,ההתרגשות הייתה גדולה ועוצמת ההתלהבות שלי פרצה גבולות ושיאים חדשים .השאיפה הייתה לעמוד באתגר ולהציג בכבוד תוך אמירה אישית ומיוחדת שיצרתי. העיצוב הנבחר בא מהשראת חודשי הקיץ, מהבילוי בים שהביא אותי לכדי כך שעיצבתי סוג של "אונייה" שהייתה בנויה משיער טבעי ומתוספות ואביזרים מתאימים אותם חיפשתי במשך זמן רב עוד לפני התערוכה.

התוצאה המפתיעה מעמידה אותי בפני אתגרים חדשים ורעיונות שיבואו עם הזמן ויעניקו לי ודאי השראה מבחינת המראות החדשים לקראת סתיו חורף 2007-8 בעבודתי עם כלות ועיצובי תסרוקות ערב .

 

ליאת ויצמן –מעצבת שיער
ליאת ויצמן –מעצבת שיער

 



עמוד זה נצפה: 407 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור