חיפוש באינדקס עסקים

מגמות אופנת השיער לקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

מגמות אופנת השיער לקיץ"הקיץ האדום חוזר בכל עוצמתו. הפיגמנט שיוצר אצל נשים רבות עוצמה וחיוניות לא רק בשימוש על השיער אלא גם באיפור ובבגדים שנבחרים לגוף חוזר עם מסר חד וחלק – הרצון להראות מושכת אופנתית ופצצת אנרגיה מגביר את הרצון להשתמש באחד מגווני היסוד הבולטים בסקאלת הצבעים.

השנה אנו רואים שימוש בגוון האדום עם כל הניואנסים שבו החל מהכתום הבהיר שאנו מכנים אותו "קוניאק זהוב" ועד לאדום יין עמוק הידוע בכינוי "חציל".

האופנה מבוססת כיום על הפיגמנט הדומיננטי שאינו משאיר פתח לצבעים אחרים .בכל הקשור לאופנת השיער אני בעד שימוש בגוון זה כצבע שיער מוביל ויחידי ככל האפשר. לאדום הבוהק יש נוכחות ואין צורך לשלב בתוכו גוונים נוספים שלעיתים יכבידו על השיער וייצרו מראה "מקושקש " למדיי .

כמה כללים חשובים על תחזוקה נכונה של שיער שנצבע בגוון האדום:

  1. חשוב לבחור את הגוון הנכון ממבחר הצבעים האדומים שלפיו גוון עורך וגוון העיניים ייראו במיטבם.
  2. חשוב לבחור במוצרי שיער מטפחים שבעזרתם ניתן לשמר את הגוון לאורך זמן –הגוון האדום נוטה לדהות יותר מהרגיל ומומלץ לשמר אותו על די טיפול המותאם לפי סוג הפיגמנט והחברה היצרנית .
  3. צבע שיער אדום יוצר נראות ובולטות. חשוב לבצע התאמה גם בכל הקשור לאיפור (שימוש במוצרים נכונים ובגוונים מעודנים) כדי ליצור את המראה הנכון שיהיה לא "מוגזם" וצבעוני במידה .
  4. עיצוב השיער בתספורת הנו שלב מכריע בכל הקשור למראה שכן צבע דומיננטי דורש גם סגנון עיצוב שיהיה בהתאם .צבע אופנתי כדוגמת האדום גורר אחריו תספורת אופנתית ,בגדים אופנתיים ואביזרי קישוט ותכשיטים עם משמעות .בצעי התאמה לפני רכישה ושימוש באלו כדי שתשיגי את המראה האולטימטיבי .
  5. הגוון הכתום "תפוז" נחשב לבהיר ממשפחת האדומים ויתאים לבעלות שיער בהיר באופן יחסי .
  6. הגוון האדום "מג’נטה " נחשב לעמוק ואינטנסיבי ויתאים יותר לנשים בעלות גוון עור מאוזן (אמצעי ) מבחינת הגוון
  7. הגוון הסגול "חציל" יתאים דווקא לנשים כהות בעלות שיער עבה .הגוון יעמיק את עוצמת השיער ויגרום לאשליה של עור פנים בהיר יותר באופן יחסי . התייעצות מהירה "אחד על אחד" עם מעצב השיער שלך תביא לתוצאות טובות שיהיו מותאמות לנתונים שלך וחשוב לקחת בחשבון כי אופנה מחייבת תחזוקה נאותה והשיער שחשוף להשפעות חיצוניות דורש טיפול נכון ומדויק לפי המלצות ויעוץ מקצועי . קרדיט –עיצוב שיער שאולי לב.


עמוד זה נצפה: 570 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור