חיפוש באינדקס עסקים

עדכון לגבי מגמות סתיו 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 אוגוסט 2007

עדכון לגבי מגמות סתיו 2008עדכון לגבי מגמות סתיו 2008 – אופנת השיער המשתנה לעיתים קרובות מאפשרת לכל אחת ואחד מאיתנו לבחור סגנון עיצובי לשיער באופן אינדיבידואלי בהתאם לטעם והעדפה האישית.

כיום מגוון הצבעים המוצעים לבחירה,טכניקות הגזירה המתקדמות ומבחר תכשירי העיצוב והטיפוח מאפשרים למצוא את "הלוק" האולטימטיבי . לקראת החורף הקרוב אנו עדים לשינוי משמעותי בכל הקשור לעיצובי התספורת . הקווים יהיו רכים יותר,השיער יעוצב באופן חופשי תוך שמירה על קפיציות ומראה טבעי ככל האפשר.

המגמה היא לבחור את העיצוב הנכון בהתאם למרקם השיער הקיים לדוגמא : בשיער גלי עד מתולתל מומלץ לבחור בתספורת עם קו מדורג כך שניתן יהיה לשמור על האורכים יחד עם יצירת קפיציות ומראה מתולתל מעודן . בשיער חלק יותר מומלץ לבחור בתספורת בקו אחיד יותר עם פחות דירוגים תוך שמירה על מראה נקי ,מוקפד וסימטרי.

בתחום צבעי השיער המגמה היא שימוש בגוונים חמים יותר מאשר היה מקובל אשתקד. גווני חום נחושת, אדמוני ערמונים,מהגוני בהיר,שקד ,בלונד כהה אגוז ועוד יהיו עדיפים יותר . אפקטים של גוונים יהיו גם חלק מהאופנה העדכנית . הרעיון הוא ליצור גוונים בהירים עדינים יותר (דקים) תוך שמירה על מראה הרמוני . חשוב לבחור בגוונים בעלי קונטרסט נמוך ביחס לגוון הכללי הקיים בשיער .חשוב לבצע תכנון של פריסת הגוונים בכל חלקי השיער כך שהפיזור במראה הסופי ישתלב ויצור התמזגות עם הקיים כאמור". באדיבות מעצב השיער אורן אור רשת מספרות ORENORKOBI עיצוב שיער –מרק קולגר ARTISTIC TEAM

 

 



עמוד זה נצפה: 636 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור