חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית שיער חדשה – ניסו אשכנזי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 אוגוסט 2007

קולקציית שיער חדשה - ניסו אשכנזי

קולקציית שיער חדשה – חודש יולי האחרון היה בסימן של עשייה אינטנסיבית מרובת אתגרים מבחינת מעצב השיער ניסו אשכנזי. המעצב החולוני יזם הפקה עצמית ויצר מראות אופנתיים בהתאמה מרבית לקיץ 2007. ההשראה, הרעיונות והאווירה כולה חדרה לתהליך היצירה מתוך המציאות בה אנו חיים.

מוסיף אשכנזי: "בהפקה הזו בחרתי בהקפדה את הנושא המוביל איתו יצרתי אופנת שיער ויחד עם זאת שילבתי את הטרנדים העדכניים מבחינת ה"טוטאל לוק". תחום ציורי הגוף (קעקועים) הסוחף אותנו לאחרונה בארץ ובעולם יוצר השראה חדשה ורעננה – משהו שלא הכרנו קודם לכן שבהחלט משפיע עלינו בדרך החשיבה מבחינת הקונספט בתהליכי העבודה.

גווני הפחם שבציורים על הגוף מעבירים מסר של ניטרליות בסיסית ביותר, המשתלבת עם גווני הבלונד בשיער שנחשבים למאוד מבוקשים השנה. הזוהר והמראה הגלאמור שבאופנת השיער מבחינת הגוון שנוצר תוך שילוב של כהה וניטרלי כמו גוון הפחם על העור, ששולט בקעקוע מנצחים השנה ובולטים מתוך קטלוג הצבעים המורחב.

אמנות ציורי הגוף, הטכניקות והצבעים מובילים אותנו לעשייה מתוחכמת ומפתיעה וההתפתחות של שני התחומים יחד מביאים לצמיחה מחודשת בתחום עיצובי השיער תוך יצירת קונספציות חדשות".

 

  עיצוב שיער – ניסו אשכנזי, צילום – צחי וזאנה, דוגמנית – ספיר חן, איפור – אוהד דגן,

 



עמוד זה נצפה: 657 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור