חיפוש באינדקס עסקים

תחפושת בילבי לקראת פורים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 מרץ 2008

מעצב השיער יורם רחמנוב, פרזנטור של חברת שוורצקופף, ורונן שטיינר המאפר הראשי של חברת PUPA, חברו יחד ליצירה של תחפושת לקראת חג פורים. השניים בחרו ליצור תחפושת של בילבי.
הופעתה של בילבי מתאימה לאופי ולסגנון החיים שלה, שמלת טלאים, גרביים שונות על רגל ושיער ג’ינג’ אסוף איפור ועיצוב שיער לקראת פוריםלשתי צמות הבולטות מצידי הראש. בזכות לבושה ואופייה הייחודיים הפכה בילבי לדמות אליה מתחפשים לא מעט ילדים.
איפור – רונן שטיינר המאפר הראשי של חברת פופה:
לג’ינג’יות האמיתיות עור בהיר שגוונו נוטה לורדרדות, ולכן לג’ינג’יות האמיתיות יהיה קל יותר להתחפש לבילבי. על הג’ינגיות פשוט לבחור במייק אפ בגוון עור הפנים, מייק אפ קל ושקוף שישמור על מראה טבעי ולא ינסה להסתיר את הנמשים, הרי סימן ההיכר של בילבי הוא פניה המנומשים בנמשים רבים. הברונטיות והבלונדיניות ישתמשו במייק אפ המתאים לעור הפנים ובקונסילר לכיסוי אדמדמות יתר ולהצטייד בעפרון עיניים חום, בכדי לעטר את הפנים בנמשים רבים. על הסומק להדגיש את הלחיים וליצור מראה בובתי שמח ומואר כאשר המומלצים ביותר ליצירת מראה הבילבי הם גווני הוורוד, גווני הפוקסיה והאדמדם. את העפעף נעטר בגוון של צלליות טבעיות מנצנצות ואת השפתיים נצפה באודם אדמדם ומעליו בגלוס שקוף מבריק.
עיצוב שיער – יורם רחמנוב מעצב השיער הראשי של שוורצקופף:
מעצב השיער יורם רחמנוב: " קליעת צמות דורשת מיומנות, וייתכן שתאלצו להתאמן מספר פעמים לפני שהילדה תוכל לצאת מהבית בתסרוקת הבילבי המיוחלת. במידה ולא משתמשים בפאת בילבי מוכנה, יש "לצבוע" ולרסס את השיער בספריי בגוון כתום. לנועזות יותר קיימת כמובן אפשרות לצבוע את השיער בצבע כתום עז, לצורך כך יתאים מאד צבע השיער הנהדר של שוורצקופף שמספרו 0-77. לאחר צביעת השיער יש לבצע פן ולהחליק את השיער, בהמשך יש לחלק את השיער לשני חלקים שווים, ולאסוף כל חלק לקוקו גבוה. כעת מתחילים בקליעת הצמות. הדרך הנכונה, הקלה והפשוטה ביותר לקליעת צמה, היא באמצעות העברת  החלק הימני שמאלה מעל האמצעי והחזקתו, כאשר במקביל מעבירים את החלק השמאלי ימינה מעל האמצעי (החדש, מה שהיה הימני) תוך הידוקם יחד. כך ממשיכים להעביר לסירוגין את החלק הימני מעל האמצעי ואת החלק השמאלי מעל האמצעי, ובכל פעם מהדקים את הצמה עד שכל השיער נקלע.
פריטי הלבוש הנדרשים לתחפושת הם: חולצת טריקו צבעונית, וסט בצבע בז’, מכנסים קצרים, זוג גרביונים שאינם שווים בצבעם וגודלם ונעלים שחורות גבוהות.



עמוד זה נצפה: 1,018 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור