חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף בקראון פלז’ה תל אביב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 פברואר 2008

עשרות מעצבי ומעצבות שיער  מכל רחבי הארץ הגיעו ביום שני (04/02/2008) למלון קראון פלאז’ה בתל אביב, כדי לצפות, ללמוד ולהתרשם מהטרנדים ומהמגמות החדשות באופנת שיער 2008 באירוע חשיפה שערכה חברת Schwarzkop. ההכנות לתצוגה החלו כבר בשעות הבוקר המוקדמות כשדוגמניות, צוותי מעצבי השיער של עיצוב שיער - אבי מלכהSchwarzkop וקבוצת מעצבי שיער תל אביבים נפגשו בלובי המלון והחלו את ההכנות הקדחתניות לקראת האירוע. חברת "הייר קוסמטיקס-שוורצוקפף ישראל" אשר דוגלת ביצירת אווירה משפחתית בה כל מעצב שיער מרגיש בה כחלק ממשפחה גדולה ורחבה. החברה מפעילה צוותי הדרכה מקצועיים ומיומנים המעבירים ימי עיון, הדרכות וסדנאות לקהילה המקצועית.
במהלך השנה עורכת החברה אירועי חשיפה למעצבי השיער, בהם היא מציגה את הטרנדים, והמגמות בתחום אופנת השיער, וחושפת בפני מעצבי השיער סדרות מוצרים חדשות ופיתוחים אחרונים של החברה.
יורם רחמנוב, מעצב השיער מכיכר המדינה, פתח את האירוע כשחשף בפני הנוכחים את המגמות והטרנדים באופנת השיער לשנת 2008, על הבמה הוצגה גלריית דוגמניות במגוון תספורות לוהטות, כאשר גולת הכותרת של האירוע היה מופעו עוצר הנשימה של מעצב השיער אבי מלכה אשר הדהים (כרגיל) את הקהל כשהציג כיצד שיערן המרושל של הדוגמניות, הופך לתספורות נועזות ומרשימות, המותאמות למגמות של שוורצקופף העולמית. בחברת שוורצקופף מאמינים שהמגמה המסתמנת לחורף הקרוב היא שילוב של מספר גוונים על השיער במטרה ליצור קונטרסט מתאים, תוך הדגשת סגנון העיצוב ותוך שמירה על הקשר שבין מרקם וגוון העור לגווניי השיער. חברת שוורצקופף מתייחסת לנשים בשנה הקרובה, כנועזות, ושוברות מוסכמות. המסר הכללי שיצא מאירוע החשיפה לשנת 2008, הוא קריצה מובהקת לשנות השמונים,
תסרוקות גבוהות, שיער שכולו התפוצצויות, גוונים שאינם אחידים ושימוש ב- 3-4 גוונים שונים לשיער.

 צילום: חיים פפארצי לפורטל היופי הישראלי-בראש.

 



עמוד זה נצפה: 655 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור