חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף ופופה מציגים את מראה הפאנק לפורים 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 מרץ 2008

מראה פנקיסטי ופרוע מאפיין את מראות פורים 2008 של שוורצקופף ופופה. מעצב השיער סדיני אדרי: "מראה הפאנק מאופיין בשילוב צבעים פרוע תוך שילוב תוספות ואביזרים מתאימים למראה. המלצתי לאלו הבוחרים במראהמראה פאנק פורים 2008 - שוורצקופף, פופה הפאנק היא ללכת עד הסוף".
מעצבת השיער מירי ממספרת מירי מסרה כי "מראה הפאנק-רוק הוא מראה שניתן להצפרע בסגנון עיצוב השיער והצבעים, דבר שמאפר לכל אחד ואחת לקבל מראה ייחודי בעיצובים מגוונים ואין סופיים".
השלבים להשגת מראה הפאנק.
שיער: באדיבות מספרות סידני אדרי ומירי לשוורצקופף, ירושלים:
אחרי ביצוע תספורת מדורגת בה גוזרים את השיער באורכים שונים בסגנון א-סימטרי (תוך מתן אפשרות  לשיער לעמוד), יש לבחור צבע בטון אחד כהה יותר מכל הגוונים הקיימים בשיער. כלומר, הגוון הכהה בין כל הצבעים השזורים באורכים יהפוך להיות דומיננטי ושולט, בכך שיוכל להיות דומיננטי, יש לצבוע את כל השיער לשחור מבריק או כל צבע אחר ועליו את הצבעים הנוספים.
יש לחמצן את הקצוות ולצבוע באפור כסף או לחלופין משתמשים בספריי צבעוני, ומרססים על השיער מספר צבעים עזים..
לבעלי שיער מתולתל וגלי מומלץ לבצע פעולת פן אינטנסיבית (חישמול השיער). יש להוסיף חימר עיצוב ועם מסרק צפוף, יש להבריש בחוזקה קבוצות שיער וזאת בכדי לגרום לשיער לעמוד.
לאחר שהשיער קיבל איפיון קוצני, רצוי להוסיף ווקס ולנער את כל השיער כלפי מטה, על מנת ליצור בו נפח. לסיום יש לבצע פן חוזר על השיער במצבו הנפוח ולנער שוב ושוב עד לייבושו המוחלט.
איפור: באדיבות רונן שטיינר מאפר הבית של חברת פופה.
להשגת מראה הפאנק, יש להניח מייק אפ בהיר יותר מגוון צבע העור, מעליו יש לפדר בפודרה שקופה ליצירת מראה מאט. יש להניח מעט סומק בגוון ורוד חיוור על כריות הלחיים ולאפר את העין כולה מעצם הגבה ועד לקו הריסים בצללית לבנה בהירה. את העפעפיים יש לאפר בצבעי פסטל מגוונים. ניתן אף להניח על מחצית מהעפעף צללית צהובה ועל מחצית השנייה צללית סגולה. בהמשך יש לתחום את העין בזוית החיצונית והפנימית בעפרון עיניים בצבעים בהירים ומשוגעים כגון צהוב, ירוק סגול וכל העולה על הדמיון.
יש למרוח מסקרה על הריסים העליונים והתחתונים, גם פה ניתן להיות יצירתיים ולשחק עם מסקרות צבעוניות בגווני כחול, ורוד וכו’. להשלמת המראה יש למרוח את השפתיים בשפתון ורוד בייבי ומעליו גלוס נוצץ או גלוס עם חלקיקי נצנצים להשלמת המראה.

 



עמוד זה נצפה: 533 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור