חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף – נרתמת למאבק במחלת הסרטן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 פברואר 2008

"כולן מנצחות- Allwinners Hair Show", מופע השיער הענק של מגזין השיער "לה ז’ורנל", אירח את האגודה אבי מלכהלמלחמה בסרטן והתקיים במועדון ריו בתל-אביב לעיני קהל של כ-900 מעצבי שיער ואורחים נוספים, שהגיעו ליהנות ממייצגי אופנת עיצובי שיער מרהיבים במופע שהוקדש כולו להעלאת המודעות למחלת סרטן השד. מעצבי השיער מבית ’שוורצקופף’ (אבי מלכה, אמיר אליהו) הופיעו לצד מעצבי שיער נוספים כנציגיהן של חברות השיער המובילות בארץ. על הבמה ולאורך מסלול התצוגה, ניתן היה לחזות במופעי שיער עוצרי נשימה בהשתתפותן של רקדניות, מעודדות מקצועיות, קוסמים, כנריות, מופע נחשים, ושלל דמויות ססגוניות נוספות.
מעצב השיער אבי מלכה הציג מופע שיער מרהיב במיוחד בדמות נשים גותיות במראות חזקים – קיצוניים וחדים של "נשים לוחמות" (נלחמות במחלה). מראות תיאטרליים, טראגיים ודרמטיים. את פניהן של הדמויות כיסה מלכה ברשתות שחורות אשר לטענתו "מבטאות את הרצון העז של האישה לפרוץ את הרשת כסימבול למצב שבו הן כלואות במחלתן". לצפייה בגלריית התמונות מהמופע של אבי מלכה,
לחצו כאן.
מעצב השיער אמיר אליהו הציג דמויות בתלבושות ויקטוריאניות. "אין ספק שהוויקטוריאניות חזרה", אומר אליהו, והדוגמניות שהעלה לבמה פצחו בשירה קלאסית.
חברת שוורצקופף הצטרפה לשורת התומכים והמשתתפים באירוע זה, מתוך הבנתה את חשיבות העלאת המודעות אבי מלכהלמחלה. חיים גלעד, מנכ"ל שוורצקופף מוסר: "סרטן השד הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בארץ ובעולם המערבי בכלל. אחת מכל שמונה נשים בישראל, עלולה לחלות בסרטן השד וככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים עולים סיכויי הריפוי, חברת שוורצקופף מבינה את חשיבות האירוע ונרתמה כמשתתפת לאירוע זה מתוך האמונה כי אירועים מסוג זה יביאו להגברת המודעות למחלה ולדרכי ההתמודדות עימה. האירוע מתוכנן להפוך למסורת וחברת שוורצקופף תהיה הראשונה אשר תתמוך לקיומו של מופע נוסף גם בשנה הבאה".
מנכ"לית האגודה למלחמה בסרטן, הגב’ מירי זיו, בירכה על היוזמה אל מול קהל הצופים וציינה את החשיבות שבקיום העלאת נושא סרטן השד לסדר היום הציבורי, עוד הוסיפה והצביעה זיו על חשיבות בקיום שיחות בנושא סרטן השד במספרות. לטענתה "במחלה הספציפית הזאת יכולה מילה טובה של מעצב השיער לגרום ללקוחה לגשת ולהיבדק, לשמור על ערנות ולסייע בגילוי המוקדם ההכרחי כל כך להצלת חיים".
"מעצבי השיער הישראלים הוכיחו שוב שיש להם הרבה מה להציג ולהתגאות בו" אומר שניר כחלני, מפיק ויוזם האירוע. "העיצובים שהוצגו, עולים ברמתם על דברים רבים שמוצגים בתערוכות ברחבי העולם! יש לנו יצירה ישראלית ואפשר לראות אותה על הראש של הדוגמניות. בשנה הבאה אנו מצפים לכמות כפולה של משתתפים, הן מבחינת החברות והן מבחינת מעצבי השיער".

צילום: ארקדי בורנשטיין לפורטל היופי הישראלי-בראש.

 



עמוד זה נצפה: 637 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור