חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית השיער של רונן פלג

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 ספטמבר 2007

רונן פלג למישל מרסייה תל השומר "שיער באורך בינוני עד קצר חייב להיות מלא תנועה ללא מסגרת ובעיקר עם יכולת תנועה ותזוזה חופשית בהתאם לפעילות היומיומית".

אנחנו שואלים את פלג על רעיון השיער החופשי :
"למעשה הכול מבוסס על שיטת הגזירה שנבחרה לעיצוב. הנטייה היא לשמור על האורכים באופן מדורג כך שמסגרת התספורת אמנם תהיה יציבה ומוגדרת כאשר כל שאר האזורים יהיו על בסיס תנועה חופשית ללא "עומס יתר". טכניקת התספורת קובעת את הכיוון השולט שיהיה בשיער ולכן חשוב לבחור את התנועה הנכונה.לאחר שיחה קצרה עם הלקוחה אני מזהה את הצרכים ובעיקר את "החלום" ומכאן יוצא לביצוע משימת העיצוב.

למי תתאים תספורת עם חופש ותנועה כהגדרתך?
"נשים ונערות בעלות שיער חלק/דק/חסר נפח מטבעו. מרקם זה של שיער דורש דירוגים חדים איתם ניתן ליצור קפיציות ותנועה מלאה בנפח הדרוש להשגת המראה הספציפי. אם ניתן רצוי ל"חזק" את התספורת בקו קדמי חד יותר ומודגש שיעניק מסגרת כל שהיא למראה הסופי המתקבל.  

ומה קורה עם שיער במרקם עבה מתולתל או גלי?
"מרקם של שיער גלי ומתולתל הקיים בשיער באופן טבעי יקשה מעט על ביצוע העיצוב הנ"ל ובכל זאת על ידי שימוש במספר טכניקות ניתן לייצר מראה דומה אך עם הגבלות מסוימות. במקרם אלו התוצאה תהיה שיער עם פחות תנועה אבל עדיין יהיה מלא בנפח וקפיציות בעקבות מבנה התלתלים הקיים כאמור. לנשים אשר יהיו מעוניינות בשינוי דרמטי יותר ניתן לשקול בהחלט ביצוע של החלקה שלאחריה תוצאת השיער תהיה אווירית וחלקה יותר. 

האם מגמות אופנת השיער מבוססות על מראה זה או לדומה לו?
"אני יכול לומר כי זו הנטייה בעולם. ליצור מראות חופשיים מלאי תנועה חופשית-זו ההגדרה שאגב מלווה מעצבים רבים גם בתחום הביגוד. הרעיון הוא לשמור על קווים טבעיים,צבעים שקטים,מרקם חופשי ונפח. ברור שלפני כל החלטה שלב הייעוץ הראשוני יהיה חיוני להשגת כל המידע הדרוש וכן תאור התוצאה של עיצוב השיער המתוכננת. אופנת השיער בעולם כולו הנוצרת ב"רחוב" מפתיעה גם אותנו המעצבים. בשנים האחרונות הציבור שותף מלא בכול הקשור לטרנדים הנוצרים מעת לעת. האנשים מתנהגים,מרגישים,לובשים ומייצרים בעצמם את המראות השונים ואנו נהנים לראות את ההתפתחות והשיאים החדשים. אופנת רחוב מעניקה בגדול השראה ליצירה מסודרת וקפדנית המבוססת גם על יוזמות אלו ואחרות של הציבור והקהל הרחב בעולם כולו.

תוכל לתת דוגמא לאופנת רחוב שנתפסה כה חזק בקרב האוכלוסייה ?
"בוודאי. אופנת הראסטות שהגיע מאזור אמריקה (ג’ימייקה ) כבשה אזורים רבים בעולם והייתה למודל לחיקוי בקרב צעירות וצעירים רבים.אופנת הפאנק שתפסה אותנו באמצע תחילת שנות השבעים והשמונים והחלה ברחובות לונדון ופשטה לאירופה כולה. ישנם טרנדים רבים נוספים שנוצרו "ברחוב" והפכו להיות למבוקשים ביותר וגם מקובלים מאוד".

צילום – זאב וירצר
איפור –שחר גפני
עיבוד תמונה – ענת כהן
סטיילינג – אסנת פלג



עמוד זה נצפה: 578 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור