חיפוש באינדקס עסקים

תוספות תופסות – יניב קצב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 נובמבר 2010

 

תוספות תופסות - יניב קצבתוספות השיער הפכו בשנים האחרונות למוצר מבוקש ומקובל בקרב כל מי שרוצה להאריך, לעבות או לגוון את מראה השיער שלה. ניתן למצוא תוספות שיער העשויות 100% משיער טבעי ותוספות העשויות 80% שיער טבעי, בכל צבע כמעט. יש דרכים רבות לחבר את תוספות השיער לשיער והדרך בה בוחרים תלויה בעיקר ברצון הלקוחה.

  • הדבקה: הדבקת התוספות מתבצעת על ידי דבק מיוחד אשר מורחים על תוספות השיער ולאחר מכן מדביקים לקרקפת. קיימים מספר סוגי דבקים, השונים ביניהם בעיקר בזמן בו הם מחזיקים את התוספת:
    דבק זמני – מחזיק עד שבוע ימים.
    דבק חם – מחזיק לחמישה חודשים.
    דבק קבוע – מחזיק עד שמונה חודשים.
    דבק קר – מחזיק עד שנה.

     
     
  • קליפסים: חיבור התוספות על ידי קליפסים נעשה בטכניקה פשוטה ביותר של חיבור הקליפס הנמצא על התוספת לשורש השערה וכל אחת יכולה לחבר את התוספות באופן עצמאי בבית. בתהליך זה לא מעורב חומר כימי ולכן הוא אינו מזיק לשיער ומומלץ למי שיכולה להקדיש לתהליך החיבור זמן כל בוקר.
     
     
  • חרוזים: החרוזים הינם חרוזי מעיכה המחוברים לתוספת. החיבור נעשה בדומה ל"סריגה" בה משחילים את השיער האמיתי לחרוז הנמצא על התוספת ומועכים את התוספת. חיבור בעזרת קליפסים מחזיק עד חצי שנה ואינו מעורב בו חומר כימי.
      
     
  • תפירה: הטכניקה המוכרת פחות. בטכניקת התפירה אנו "תופרים" למעשה את התוספת לשיער הטבעי, ממש כמו שתופרים בגד. לוקחים קצוות שיער טבעי מגלגלים סביבו את החוט (בשורש השערה) ותופרים לתוספת. החיבור מהסוג הזה מחזיק בין יום לשלושה ימים ומתאים במיוחד לכלות או לתסרוקות, בהם רוצים נפח או אורך בשיער לצורך התסרוקת.

טווח המחירים של תוספות נע בין 2000-8000 ש"ח, בהתאם לסוג התוספת ולטכניקת החיבור הרצויה וכמובן – לכמות התוספות הנדרשות.

תוספות תופסות.
באדיבות: מעצב השיער – יניב קצב.



עמוד זה נצפה: 477 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור