חיפוש באינדקס עסקים

מוצרי שיער מיוחדים לעונת החורף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 ינואר 2011

מוצרי שיער מיוחדים לעונת החורףאת זה שהחורף עם הרוח והמזגנים על חימום מייבשים את השיער – כבר כולם יודעים. השאלה היא, אם כך איך מחזירים את הלחות האבודה לשיער? איך מחיים שיער יבש?

רפאל אברמוב מעצב השיער מרמת השרון ממליץ: "אני משתמש וממליץ ללקוחותיי להשתמש במוצרי שיער מקצועיים, כאלה שיוצרו על ידי חברות המתמחות במוצרים לשיער ולא בחומרי ניקיון למטבח. זו הסיבה שאני מחזיק במספרה שלי מוצרי שיער של החברות המובילות בעולם בתחום וזה גם מה שאני ממליץ ללקוחות שלי.

בחורף במיוחד, כשאת רוב הזמן נמצאת בסביבה ממוזגת במזגן המכוון על חימום המייבש את האוויר, או כשאת יוצאת אל הרוח שנושבת ומייבשת את השיער הכי טוב אם אפשר להעניק לשיער טיפול לחות עמוק שיחזיר לו את החיות הטבעית שלו. אם את אוהבת לעשות אמבטיות חמות בחורף, או מקלחת חמה יהנה השיער שלך תוך כדי המקלחת מהאוויר רווי האדים סביבו. החום והאדים פותחים את מעטפת השערה ומאפשרים לנו לנצל את הזמן הזה לטיפול עמוק עם חומרים מזינים שיחדרו בקלות אל עומק השערה. חברת קרסטס למשל, מציעה מוצרים לשיקום שיער יבש כמו מרכך שיער ומסכה טיפולית לשיער מסדרת Nutri-Thermique. אני ממליץ להשתמש בסדרה במיוחד בעונת החורף. חשוב של לוותר על המסיכה לשיער ולהניח אותה על השיער דווקא בתוך חדר האמבטיה מלא האדים כשאת עושה אמבט או מקלחת חמה. האדים יעזרו למסיכה לפעול ויעניקו לשיער שלך טיפול איכותי ועמוק המחזיר את הרכות, הגמישות והלחות לשיער.

אם את לא בטוחה שהסדרה הספציפית הזו מתאימה לשיער האישי שלך, את מוזמנת להגיע ליעוץ והתאמת מוצרי שיער מקצועיים שיאפשרו לך ליהנות משיערך גם בעונת החורף."



עמוד זה נצפה: 380 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור