חיפוש באינדקס עסקים

שילוב של איפור עם שיער למראה מושלם

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 מאי 2008

שילוב של איפור עם שיער למראה מושלםראשית, יש לבחור את המראה הרצוי והמתאים ללקוחה וכמובן שיש לבצע את הפעולות שלב אחר שלב תוך תיאום בין המאפרת ומעצבת השיער לצורך קבלת מראה מושלם ואופנתי. מעצבי השיער שלומי וגולן ממספרת אישה יפה בפ"ת, מפעילים במהלך העבודה דמיון, יצירתיות וכשרון ודואגים לתקשר ביניהם ולתאם בין שלבי העבודות לשלבי הטיפול כדי שהלקוחה תהנה מתוצאה מושלמת.

שלומי המופקד על תחום עיצוב השיער: "אני מציע ללקוחות לבחור בעיצובים קלילים עם מראה משוחרר ולא צמוד. לרוב אני בוחר להשתמש בחלוקה מעניינת היוצרת מסר אופנתי בעיצוב השיער. כמובן שגוון השיער משפיע על ההחלטה על אופן עיצוב השיער וחלוקתו. למשל, אם מדובר בשיער כהה מאוד עד שחור, יש לבצע טשטוש של השבילים בשיער ולהימנע מלהבליט אותם.

מכיוון שגוון עור הקרקפת בהיר מאוד, שיער שחור יבליט באופן קיצוני את השבילים שנוצרו. לעומת זאת כאשר מדובר בשיער בהיר יותר ניתן בהחלט להצמיד את השיער לכיוון הקרקפת והשבילים שייוצרו כתוצאה מכך יבלטו פחות באופן יחסי. השנה אנו עדים לשינוי בכל הקשור לאופנת השיער בנושא תסרוקות ערב. נשים רבות מעדיפות שיער חופשי, טבעי ורך תוך שימוש מועט בקישוטים ותוספות ואנו פועלים להשגת התוצאות המתבקשות".

גולן האחראי על נושא האיפור מדגיש: "האיפור המתמזג בגווניו בהתאם לנתוני העור, ישפיע על המראה הסופי וניתן לומר כי מגמות האיפור כיום מחייבת אותנו לשמור על קו אחיד ובעיקר קשר בין שני התחומים בכדי להשיג מראה אופנתי נכון. השנה קיימת העדפה ברורה לשימוש בגוונים בהירים, שקופים ורכים היוצרים התמזגות.

המראות הדרמטיים מפנים את מקומם למראות קלאסיים ונשיים יותר. הרעיון הוא שימוש בצבעי איפור להדגשה ולא ליצירת שינוי והעמקת גון. בחרתי באיפור מתמזג המאפשר ליצור אווירה אלגנטית ולעזור לתסרוקת שנעשתה בשיער לבלוט יותר. שלומי ואנוכי דואגים להקפיד על הקשר שבין השיער לאיפור והקו המנחה אותנו לאורך כל הדרך זה השילוב וההתאמה המרבית ככל שניתן.

בנושא השיער ניתן לומר כיום כי קיימות אינסוף אפשרויות עיצוב וזה עוזר לנו לפתח קווים חדשים ולשלב טכניקות שונות כמעט ללא גבולות מצד הלקוחה. כלות יכולות לבחור מתוך מגוון רחב של אופציות לבחירה לעיצוב שיערן נתון המשפר את יכולת התמרון ויכולת הביטוי שיש לנו המעצבים".



עמוד זה נצפה: 490 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור