חיפוש באינדקס עסקים

צביעת שיער ביתית – איציק כרסנטי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 יולי 2008

כבעל ניסיון , ידוע לי בוודאות, שרוב הנשים העושות את פעולת הצביעה הביתית, מגיעות בסופו של דבר למספרה בכדי למזער נזקים ובעיקר כשהן עומדות לפני אירוע משמעותי בחייהן. היתרון המשמעותי בפעולת צביעת שיער ביתית הוא זמינות ועלויות זולות אך אין זה משנה את העובדה שככל שיתאמצו חברות הטואלטיקה ליצור הרכבים מושלמים הרי אין הם ברי השוואה עם הכימיה המופלאה הנוצרת במספרות, המעניקה לגוון הצבע את הטאץ’ המתאים שלעולם יהיה מורכב משניים שלושה צבעים או יותר ולא מגוון אחד. יש ציין כמובן גם את מרכיב הידע והניסיון של שנים שמשקיעים טכנאי הצבע המועסקים במספרות היוקרה שלמדו את רזי המקצוע, הנחשב כנישה נפרדתצביעת שיער ביתית - איציק כרסנטי במספרות המובהרות. טכנאי הצבע נוהגים להתמקצע בסודות מבנה השערה, מבנה הקוטיקולה והרכבים כימיים מסובכים שיובילו בסופו של דבר לתוצאה הזוהרת, דבר שלעולם לא יכול להתקיים באחד הפארמים כשאחת מן הדיילות ממליצה על צבע ב-5 דקות. מסקנות:
מי שאין באפשרותה לגשת מידי חודש למספרה ולבצע את פעולת הצביעה, גוונים או יתר עבודות הכימיה המסובכות, מוזמנת לכסות על עצמה בבית אך עליה לנקוט באמצעי הזהירות הבאים:

  1. יש לבצע טסט מאחורי האוזן עם מעט צבע ובמידה ולא מתפתחת תפרחת, אדמומיות או גירוי, ניתן להמשיך בפעולת צביעת השיער.
  2. יש להיזהר מישנה זהירות בעת שימוש בצבעים חזקים בעלי אחוז חמצן גבוהים כיוון ששימוש לא זהיר עלול לפגוע בשיער בצורה הרסנית.
  3. כאשר צובעים שיער שיבה או מחדשים את השורש, יש לצבוע את השורש בלבד ולא לצבוע את השיער. מריחת צבע על צבע עלולה להכהות מאוד את השיער או לגרום לייבושו ושבירתו.
  4. יש לבחור בדרגה אחת בהירה יותר מהגוון הרצוי. תמיד קיימת האפשרות להכהות אך להבהיר את השיער זה כבר הרבה יותר מסובך.
  5. בגמר זמן ההשפעה ניתן להעביר את הצבע מן השורשים אל הקצוות, להוסיף מים, לעסות ולהשאיר למשך עוד 5 דק’ בכדי להשיג צבע אחיד (ככל שניתן) ומי שבאמת קשה לה מבחינה פיננסית לגשת למספרה שתיגש בכל זאת אחת לרבעון לצביעה יסודית ומקצועית במספרה ולאחר מכן להמשיך בבית.
  6. יש להזין הזנה עמוקה את השיער לאחר הצביעה ע"י שימוש בשמפו מזין , מסיכות ואמפולות משקמות על מנת להחזיר את הברק, את הרכות, את הגמישות ואת הזוהר לשיערה.

באדיבות מעצב השיער איציק כרסנטי.
צילום: עמרי אילת.



עמוד זה נצפה: 463 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור