חיפוש באינדקס עסקים

סטרייט תרפי STRAIT THERAPY

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 דצמבר 2010

סטרייט תרפי STRAIT THERAPYאם עדיין לא שמעתם על ההחלקה סטרייט תרפי מבית שוורצקופף, קבלו את הסקופ. אתמול התקיימה הדרכה ראשונה בצפון והשקה של החלקת השיער סטרייט תרפי לבית שוורצקופף, באקדמיה למקצועות היופי של "בראש פורטל היופי הישראלי". מדובר בשיטה חדשנית להחלקת שיער המשמרת ומעשירה את השיער שלך בקומפלקס ויטמינים ופרוטאין משי טבעי. ההחלקה מיועדת לשיער טבעי מתולתל מאוד, לשיער שעבר שטיפת צבע או לשיער צבוע גלי או מתולתל. הטיפול אינו מתאים לשיער אפרו, לשיער מחומצן או פגום, לשיער שעבר החלקה עם מוצרי LYE, לשיער צבוע בצבע מטאלי או בקרם חמצן 12%.

עשרות מעצבי השיער שגדשו את מתחם האקדמיה ב"בראש פורטל היופי" קיבלו הסבר והדגמה צעד צעד לביצוע מושלם של ההחלקה. לאחר אבחון מצב השיער נבחר חוזק קרם ההחלקה המתאים ניתן לצאת לדרך.
לפני טיפול ההחלקה בסטרייט תרפי, יש להכין את השיער על ידי התזה של ספריי "נטורל סטיילינג – הידרווייב" המאזן ושומר על השערות לאורך כל הטיפול. את הספריי מתיזים על השיער ומייבשים היטב במייבש שיער. אז מגיע הזמן למרוח את קרם ההחלקה. את קרם ההחלקה יש למרוח בשכבה שווה על כל השיער ולסרק בעדינות. פעולת המריחה צריכה לקחת 20 דקות ואז יש לעטוף את השיער בכובע פלסטיק ולהשאיר על הראש למשך 10-30 דקות.

לבדיקה וקביעת נקודת הסיום של השלב הזה בהחלקה יש לקחת קווצת שיער מהקבוצה הראשונה שנמרחה בחומר ולבדוק את רמת האלסטיות שלה. כשהשערה מגיעה לרמת אלסטיות כפולה מזו שהייתה לה בהתחלה – פעולת ההחלקה הסתיימה וניתן לעבור לשלב הבא. יש לבדוק את רמת האלסטיות של השערות בכל קבוצת שיער שנמרחה בחומר. שטיפה עדינה של השיער במים ללא שמפו או חומר ניקוי אחר וללא עיסוי הקרקפת תסיר את קרם ההחלקה.

סטרייט תרפי STRAIT THERAPYלהזנת השיער יש למרוח בשלב זה מסיכת "סטרייט תרפי" על כל השיער, להשאיר על הראש כדקה ולשטוף בעדינות. ייבוש השיער יכול להתבצע באמצעות מייבש שיער ללא שימוש במסרק או מברשת, בלי למתוח אותו. רק לאחר שהשיער כולו יבש ניתן להשתמש במברשת לעיצוב סופי של השיער. שלב השימוש במחליק הקרמי חשוב במיוחד על מנת לשמר את התוצאה למשך זמן רב יותר. יש לחמם אותן לדרגת חום של 180 מעלות ולעבור על השיער בקווצות קטנות מבלי למתוח את השיער מהשורשים עד הקצוות עד שהשיער חלק לחלוטין.

מטרת השלב הבא היא לנטרל את פעילות החומרים הפעילים בהחלקה. מריחה בשכבה אחידה של התחליב המנטרל "סטרייט תרפי" והשארת התחליב על השיער למשך 15 דקות תפסיק את פעילות חומר ההחלקה. לאחר 15 דקות יש לשטוף את השיער במים בלבד ולמרוח מסיכת הגנה מסדרת "סטרייט תרפי". גם המסכה צריכה להישאר על השיער למשך 15 דקות לפני שטיפה במים פושרים וייבוש עדין במגבת. ייבוש טבעי במייבש שיער מסיים את תהליך החלקת השיער בשיטה זו, ייבוש ללא מתיחה של השיער, ללא שימוש במברשת שיער או במגהץ. התוצאה תישאר שיער חלק ומושלם, מבריק בחיוניות יוצאת דופן, רך ומשיי למגע.

חשוב לציין כי מומלץ להמשיך להשתמש במסכה גם כהמשך טיפול בבית ושמשך 72 השעות הראשונות אין לשטוף את השיער, לאסוף אותו בגומייה או סיכות ואפילו לא להסיט אותו מאחורי האוזן.



עמוד זה נצפה: 575 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור