חיפוש באינדקס עסקים

שיא ה-C – ויטמין C בטיפוח

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 אוגוסט 2009

 

הויטמינים חיוניים למראה עור בריא. עור הפנים זקוק לתזונה החיונית אותה הויטמינים והמינרלים מספקים, וזאת על מנת לשמור על יופיו. הויטמינים נחוצים לפעילות התא ולתהליכים חיוניים אחרים בעור. הם ממלאים אחר תפקיד חשוב בבריאותו ויופיו של העור. על כן, עור הפנים דורש רמה מוגברת של מרכיבי תזונה אלו באופן קבוע.
לדברי אורלי עוז שמואל, מנהלת ההדרכה של קלרינס ישראל "למרבה הצער בדרך כלל חסרים לנו ויטמינים, היות והרגלי התזונה המודרניים לקויים ואינם מספקים את הויטמינים בכמות המתאימה. דבר זה נחוץ בפרט בנוגע לעור, בגלל היותו האיבר החיצוני ביותר והוא זה שמקבל אותם אחרון. למרות שהתיאבון של העור לויטמינים הוא רב, עליו להסתפק במועט. כאן קלרינס נכנסת לתמונה, באמצעות מוצרי טיפוח המכילים את אותם הויטמינים החיוניים לעור. כאשר הויטמינים נלקחים בעיקר מפירות כמו אפרסק, תפוז, קיווי, פפאיה ואננס".
ויטמין C הוא אחד הויטמינים החשובים ביותר למערכת החיסון של כל רקמות העור. הוא נוגד חמצון ומסייע בלוחמה נגד הזדקנות העור.
המקור לאנזים זה הוא פירות (בעיקר פרי הדר) וירקות. ויטמין C הוא אנטי אוקסידנט טבעי כאשר מכניסים אותו לחומרים קוסמטיים על מנת למנוע נזק לתאי העור ואף לטפל בנזק שנגרם לו מהחשיפה לשמש. זהו ויטמין מאוד דינאמי, מגרה ומעורר את חילוף החומרים בתא. הוא נלחם נגד רדיקליים חופשיים ומגן על העור מפני תוקפנות חיצונית. כמו כן, מעניק אנרגיה חיונית לעור. סרום ויטמין סי מתקן מסדרת פרואקטיב -אל רפאל ז’נבה. צילום דני אופליגר.ויטמין C משמש כזרז בתהליך יצירת הקולגן, כאשר בתהליך זה נהרסת מולקולה אחת של ויטמין C כנגד אטום מימן (H+) אחד. כלומר, ויטמין C גם נצרך בתהליך. על כן, הוספתו לעור חיונית לתהליך יצור הקולגן. עובדה זו, הודגמה גם במחקרים בתרביות תאים. בנוסף, ויטמין C הנו נוגד-חמצון, מכאן כי הוא מסייע להפחתת הנזקים הנגרמים מרדיקלים חופשיים.
לעומת החיות והצמחים אשר יכולים לייצר בעצמם את הוויטמין C, בני האדם אינם יכולים מכיוון שחסר לנו אנזים מסוים ולכן אנו מקבלים אותו דרך המזון, שזה בעיקר פירות הדר. בשנים האחרונות מנסים גם להחדיר את הוויטמין לעור באמצעות חומרים קוסמטיים. כיום, ניתן למצוא ויטמין C במוצרי קוסמטיקה שונים, החל ממוצרי איפור ועד למוצרי טיפוח כמו סבוני רחצה, קרמים לפנים, לידיים ועוד. המוצרים אשר מכילים ויטמין C הינם רגישים לאור השמש ולכן הם צריכים להימכר בבקבוקים אטומים לאור.
יצירתו של חמצן חופשי הוא אחד הגורמים החשובים בתהליך של הזדקנות העור. החמצן החופשי נוצר בגלל ההשפעה המזיקה של קרני השמש (UV) ושל גורמים סביבתיים אחרים כמו זיהום אוויר. החמצן החופשי מגרה פעילות של אנזימים בעור הנקראים MMP, הגורמים לשבירות של סיבי הקולגן. כמו כן, החמצן החופשי אחראי גם על היצור של אלסטין לא פעיל אשר גורם לאיבוד גמישות העור. וויטמין C מנטרל באופן ישיר ומפחית את נזקיו של החמצן החופשי.
לפי מחקרים קליניים נמצא שתוספת ויטמין C במריחה על העור, משפרת את יצור וכמות סיבי הקולגן וסיבי האלסטין בעור. כמו כן, בהתאם למחקרים רבים שנעשו הוא גם מפחית במידה מסוימת את הקמטים העדינים של העור ואת כתמי העור החומים שנגרמו בגלל נזקי השמש.
כיום, ניתן למצוא את הויטמינים השונים שאנו זקוקים להם לא רק במזון אותו אנו אוכלים. אפשר לראות כי הויטמינים נמצאים גם במוצרי הקוסמטיקה השונים:

L.RAPHAEL GENEVE
סרום ויטמין C מתקן מסדרת PROACTIVE מכיל ויטמין C ומסייע בהבהרת כתמי עור. סרום מתקן המועשר בוויטמין C מתאים לכל סוגי העור, עם נוסחת אנטי אייגי’נג הנלחמת באופן פעיל בתהליך ההזדקנות הודות לתערובת טבעית של ויטמיןC מרוכזת, חלבונים ותמציות פירות.
ויטמין C בצורתו היציבה נלחם בתהליך התבגרות העור ועוזר לעכב הופעת קמטים, הודות למלחמה מהותית ברדיקלים החופשיים ובאמצעות המרצת סינתזת קולגן, המשפרים את גמישות העור ומיצוקו.
הסרום בעל תכונות מבהירות ומפחיתות כתמים כהים בעזרת גורם מבהיר. גורם בוטאני מבהיר עור אשר מבהיר ומאחד את גוון העור באמצעות תמצית מועשרת בוויטמין C, המפרק מלנין הקיים בעור באופן טבעי ויעיל.
תכולה: 30 מ"ל מחיר: 388 ש"ח
ניתן לרכוש במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי"

מאדינה מילאנו
קונסילר ביוטי סיקרט:
קונסילר ביוטי סיקרט הוא קונסילר נוזלי באריזה חדשנית ונוחה במיוחד לשימוש, המעניק לעורך כיסוי מושלם למראה טבעי ונטול פגמים.
הקונסילר רווי בלחות והוא מבוסס על נוסחה ייחודית, המכילה בין השאר שעוות אורז, ויטמין אי, ויטמין סי וחומצות שומן צמחיות להחייאת העור ולכיסוי אחיד לאורך זמן. קונסילר ביוטי סיקרט מגיע בשני גוונים.
מחיר: 109 ש"ח.
מייק אפ אבסולוט אייג’לס:
אבסולוט מייק אפ הוא מייק אפ קרם בעל תכונות ייחודיות להפחתת נזקי עור וקמטי הבעה, המעניק לעור פנייך מראה קטיפתי ומלא חיים. המייק אפ מתאים לכל סוגי העור, והוא מכיל רכיבים פעילים כמו סרמיד, קולגן, ויטמין סי ונוגדי חמצון, להאצת קצב צמיחת תאי העור, להחדרת לחות ולמראה חלק ואחיד לאורך כל שעות היום. אבסולוט מייק אפ הוא פרי פיתוח ייחודי בשיתוף קבוצת אינטרקוס, המובילה העולמית במחקר קוסמטי ומגיע ב-9 גוונים.
מחיר: 189 ש"ח.
שפתון לחות:
שפתון לחות מעניק לשפתייך טיפול הזנה יומיומי עשיר, המתאים במיוחד לאקלים הישראלי ומגן על שפתייך מפני פגעי הסביבה, שמש, רוח ויובש. השפתון מבוסס על נוסחה ייחודית, המכילה בין השאר ויטמין סי, ויטמין אי, נוגדי חמצון, שמן סובין אורז ושמנים אתריים, והוא מחדיר לחות, מרכך ומרגיע את השפתיים ומאט את קצב הזדקנות העור – הכול בפעולה אחת.
השפתון מגיע בגוון אחד עם גימור מבריק במיוחד למראה רענן ואופנתי. עכשיו את כבר לא צריכה להתפשר על בריאות שפתייך כדי להרגיש נשית ומושכת, כי עם שפתון לחות את יכולה ליהנות מכל העולמות.
מחיר: 98 ש"ח.
צללית קרם:
צללית קרם מעניקה לעפעפייך כיסוי אחיד ללא קמטוטים ומאפשרת לך שליטה מוחלטת על התוצאה הסופית. הצללית מתאימה לכל סוגי העור והיא מבוססת על נוסחה ייחודית, המכילה בין השאר סיליקון נדיף, ויטמין אי, ויטמין סי ונוגדי חמצון למריחה מהירה ומדויקת בעזרת מברשת ספוגית או קצות האצבעות. צללית קרם מגיעה ב-10 גוונים שונים וניתן להשתמש בה גם כבסיס לצלליות אבן או לצלליות אבקה.
מחיר: 89 ש"ח.
איילנר עשיר:
אייליינר עשיר הוא אייליינר נוזלי עם מברשת דקה באריזה חדשה ועל בסיס נוסחה משופרת, המכילה בין השאר פולימרים טבעיים, טריגליצרידים, ויטמין אי, ויטמין סי ונוגדי חמצון לכיסוי אחיד, להרגעת העור ולמניעת הזדקנותו. האייליינר נבדק אופטלמולוגית והוא עמיד לאורך זמן אך קל להסרה. אייליינר קלאסי מגיע בארבעה גוונים לבחירתך: שחור, חום, בורגונדי וכחול.
מחיר: 89 ש"ח.
ניתן להשיג, בחנויות "מאדינה מילאנו" ברחבי הארץ

קלרינס
דאבל סרום דור 6
דאבל סרום דור 6 מתאים לכל סוגי העור כטיפול יופי תקופתי או לאורך כל השנה, לפני קרם הלחות הרגיל שלך. סביב גיל 25, ניתן להשתמש בדאבל סרום הדור השישי כטיפול מונע, פעם או פעמיים בשנה, או במהלך תקופות של עייפות מיוחדת.
החל מגיל 40, כאשר ההאטה בתפקודים הטבעיים של העור הופכת בולטת יותר, ניתן להשתמש ב- דאבל סרום הדור השישי באופן תדיר יותר (3 או 4 פעמים בשנה) או בכל יום אם יש צורך.
הכוח השישי של דאבל סרום דור 6:
תוספת ויטמין המועילה לכל מבני העור. שתי נגזרות של ויטמין C, אחת מסיסה במים והשנייה מסיסה בשומן, ושתי תמציות קיווי, מספקות תוספת אנרגיה גם ללב ההידרופילי של התאים ולממברנות הליפופיליות שלהם.
הסינרגיה המתאפשרת הודות לנוסחה הדו-שלבית: התורמת לחיזוק הפעולות נוגדות הקמטים, הממצקות והמאחדות.
בעזרת הפעולה המווסתת שלו על melanogenesis, ויטמין C עוזר למנוע את הופעתם של כתמים כהים. שני סוגים של תמציות קיווי, עשירות בויטמין C, פרו-ויטמין A, ויטמינים מסוג B ו-ויטמין E, מעודדים התחדשות תאית, מפעילים מחדש סינתזת קולגן ומסייעים לעור להגן על עצמו טוב יותר מפני גורמים תוקפנים.
30 מ"ל- 478 ש"ח
קרם בוקר ממריץ
קרם בוקר ממריץ "מעורר" את חיוניות העור ומעניק לחות אופטימאלית שמוצריה מראה עור זוהר ויפה. בין המרכיבים הפעילים: 8 תמציות פרי וצמחים עשירות ויטמינים כולל ויטמין A,B,C ו-E (קיווי, תפוז, אננס, אגוז קשיו, סומסום, אפרסק, קישוטית).
50 מ"ל מחיר לצרכן:339 ש"ח.
סבון מקציף וגרגרים עדינים לניקוי בשלב אחד
סבון מקציף וגרגרים עדינים לניקוי בשלב אחד המשיב לכל סוג של עור את הטוהר, הרעננות והזוהר. הודות למרקם מענג במיוחד, הוא המפתח לעור נקי. פועל להסרה עדינה של תא הודות לוויטמין סי- תמצית תפוז המופקת בתהליך זיקוק מהיר המשמר את כל תכונותיה המקוריות, מרעננת ומוסיפה לחות תוך סיוע בהשבת שכבת המגן הטבעית של העור. 
תכולה: 125 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן- 194 ש"ח
את מוצרי קלרינס ניתן להשיג ברשת סופר פארם

SOFT TOUCH
עפרון גבות וואנדר ברו מאטיק
מוצר איפור דו צדדי לעיצוב ויצירת הגבות המושלמות. הטאץ’ הנוסף לאיפור העיניים, מוצר חובה בכל תיק איפור. בצידו האחד – עיפרון למילוי והארכה של הגבות, ליצירת מסגרת מושלמת לעיניים. בצידו השני – מברשת ספירלית עמידה לסירוק הגבה. מכיל ויטמין סי להגברת גמישות האלסטין והקולגן .
מחיר מומלץ לצרכן:65 ש"ח
פודרה בתפזורת למראה שזוף וזוהר במרקם עדין ובגוון טבעי להשלמת האיפור.
LOOSE POWDER
, פודרה בתפזורת, במרקם עדין בגוון טבעי העשויה מחומרים טבעיים בלבד, מרכיבי לחות, ויטמין E המסייע להחדרת חמצן לעור, ויטמין C להגברת גמישות האלסטין והקולגן. מכילה מיקרורפלקטורים מיקרוסקופים לטשטוש מראה הקמטים. הפודרה מכילה חומרי לחות והגנה המתאימים לאקלים הישראלי ולטיפוח עור הפנים. מקבעת את האיפור ומעניקה לפנים מראה מאט, ובעזרתה ניתן להסתיר קמטים ופגמים על העור.
תכולה: 30 גרם מחיר מומלץ לצרכן: 130 ש"ח
את מוצרי SOFT TOUCH ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות

לייף
סדרת רימונים
סדרת ספא אקסקלוסיבית המבוססת על רימונים, הסדרה כוללת: תחליב גוף, סבון פילינג מקציף, ג’ל רחצה וקרם ידיים. תחליב הגוף הוא על בסיס תמצית רימונים, ללחות והזנה מושלמת. תחליב עשיר באנטיאוקסידנט פעיל ומינרלים, חמאת שיאה, ויטמין E, ויטמין C ושמן קלנדולה.
מחיר: 39.99 ש"ח, 250 מ"ל.
ג’ל רחצה על בסיס תמצית רימונים, מנקה, ממריץ ומטהר את העור, עשיר במינרלים מים המלח וויטמינים E, ו-C בתוספת תמציות צמחים ותמצית קמומיל, תמצית ארניקה וג’ל אלוורה המרגיעים את העור לאחר ניקוי ומונעים התייבשותו.
מחיר: 27.99 ש"ח, 250 מ"ל.
סבון פילינג מקציף על בסיס תמצית רימונים המשלב שתי פעולות: ניקיון הגוף והסרת התאים המתים להחזרת גמישות העור ורעננותו. עשיר במינרלים מים המלח וויטמינים E ו-C . בתוספת שמן נר הלילה המעניק לעור אומגה 3 ו-6 וחומצות אמינו להעשרת העור בלחות, ותמצית קמומיל, תמצית ארניקה, וג’ל אלוורה המרגיעים את העור ומונעים את התייבשותו.
מחיר: 32.99 ש"ח, 250 מ"ל.
קרם ידיים משקם על בסיס תמצית רימונים להזנה מושלמת של עור הידיים, נספג במהירות, עשיר בלחות וויטמינים E ו-C. בתוספת אנטיאוקסידנטים פעיל, חמאת שיאה ושמן נר הלילה המעניק לעור אומגה 3 , ואומגה 6 וחומצות אמינו להעשרת העור בלחות. תמצית הקמומיל, שמן קלנדולה, שמן חוחובה משמשים להרגעת עור מגורה. מחיר לצרכן: 27.99 ש"ח, 100 מ"ל.
סדרת גלידה
הסדרה כוללת קרם גוף וחלב רחצה בשלושה ריחות קרירים וטעימים: תות מפנק, לימונענע קרירה וקרמל עדין.
קרם גוף קריר בניחוח ומרקם גלידתי עם "סוכריות" ויטמינים פצפונות: מועשר בחמאת שיאה לעור רך וגמיש ובשמני שומשום ושקדים מתוקים ללחות לאורך זמן. בתוספת קפסולות ויטמין E המעניק לעור גמישות ורכות, וקפסולת ויטמין C המסייע בשמירה על לחות העור.
חלב רחצה עדין בניחוח גלידתי עם "סוכריות ויטמינים" פצפונות: מועשר בשמן שקדים מתוקים המעניק לעור גמישות ורכות. חלב הרחצה מכיל גם קפסולות ויטמין C המסייעות בשמירה על לחות העור. הקפסולות במוצרים משחררות את הוויטמינים רק בעת המגע עם העור – כך שיתרונותיהם נשמרים במלואם לאורך זמן.
מחיר: קרם גוף 27.99 ש"ח / חלב רחצה 27.99 ש"ח
סדרת שמן זית
הסדרה, שנקראת Life Olive Oil , מבוססת על שמן זית Extra Virgin, שנכבש בכבישה קרה ונחשב לשמן זית איכותי ביותר. הסדרה כוללת: תחליב גוף, סבון פילינג מקציף, ג’ל רחצה וקרם ידיים. שמן הזית ידוע בסגולותיו לטיפוח השיער, השפתיים ולשמירה על לחות העור – הוא מכיל ריכוז גבוה של חומצות שומניות החיוניות לעור, להזנתו ולשמירה על לחותו וגמישותו. בנוסף יש בשמן הזית ריכוזים גבוהים של חומצה אוליאית ואנטי-אוקסידנטים (נוגדי חימצון): פוליפנולים וויטמין E.
תחליב גוף – עשיר באנטי אוקסידנט פעיל ומינרלים, חמאת שיאה, ויטמין E, ויטמין C ושמן קלנדולה. בתוספת שמן נר הלילה, אומגה 3, אומגה 6 וחומצות אמינו להעשרת העור בלחות. בשילוב עם תמצית קמומיל, שמן רוז היפ ואלוורה משמשים להרגעת עור מגורה.
מחיר: 39.99 ש"ח, 250 מ"ל.
סבון פילינג מקציף – פורמולה על בסיס שמן עץ הזית, המשלבת שתי פעולות: ניקיון הגוף והסרת התאים המתים להחזרת גמישות העור ורעננותו. עשיר במינרלים מים המלח וויטמינים E ו- C.
מחיר: 32.99 ש"ח, 250 מ"ל.
ג’ל רחצה – פורמולה לעור עדין ורגיש על בסיס שמן עץ הזית. הג’ל מנקה, ממריץ ומטהר את העור. עשיר במינרלים מים המלח וויטמינים E ו- C בתוספת תמציות צמחים ותמצית קמומיל, תמצית ארניקה וג’ל אלוורה המרגיעים את העור לאחר ניקוי ומונעים התייבשותו.
מחיר: 27.99 ש"ח, 250 מ"ל.
קרם ידיים – פורמולה משקמת על בסיס שמן עץ הזית להזנה מושלמת של עור הידיים, נספג במהירות, עשיר בלחות וויטמינים C ו- E. בשילוב עם תמצית קמומיל, שמן קלנדולה ושמן חוחובה המשמשים להרגעת עור מגורה.
מחיר: 27.99 ש"ח, 100 מ"ל.
רפידות לפנים
רכות במיוחד המועשרות בתמצית תפוזים, ויטמין C וויטמין E, בתוספת תמצית ג’ינקו בילובה המסייעת בהעלמת סימני עייפות מהפנים. בתוספת ג’ל אלוורה להרגעת העור ותמצית ג’ינסנג לרענון העור.
מחיר: 39.99 ש"ח, 24 רפידות לאריזה.
להשיג בלעדית ברשת סופר פארם

 



עמוד זה נצפה: 595 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור