חיפוש באינדקס עסקים

אסתי לאודר מציגה את קרם הנעורים המושלם

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 יולי 2008

קרם הנעורים של אסתי לאודר מורכב מפורמולה עשירה המסייעת בקבלת מראה צעיר ורענן לעור הפנים לאורך זמן. הפורמולה בה נעשה שימוש בקרם מכילה את מולקולת הנעורים שפותחה באופן בלעדי במעבדות אסתי לאודר. מולקולת הנעורים, Resveratrate™, הינה צורה ארוכת טווח ויציבה של Resveratrol שנבדק והוכח כמעורר אתRe-Nutriv Ultimate Youth Crème - אסתי לאודר מרכיבי ההגנה של העור ומגביר את שיעור הישרדות תאי העור.
מולקולת הנעורים החדשה הינה בעלת עוצמה חזקה יותר עד פי 5 מאשר Resveratrol. פנינת הים הדרומי המטופחת בעדינות, הינה מרכיב נוסף בפורמולה, נחשבת כפנינה הנדירה והגדולה ביותר בעולם, אשר יחד עם נציץ ודו תחמוצת הצורך, יוצרות ברק מיידי. כבר מהשימוש הראשון, Re-Nutriv Ultimate Youth Crème, העור נראה בהיר ואחיד יותר.
שמן Camelina Sativa המופק באמצעות כבישה קרה, מסייע להענקת גמישות ורעננות מקסימלית לעור הפנים. שמן ה-Camelina Sativa עשיר בחומצות שומן בלתי רוויות המסייעות בחיזוק מחסום העור ומעניקות עור חלק ורענן יותר.
אנזים Re-Nutriv Protective Ferment הינו אנזים ייחודי, המגיע מאגן guaymas במפרץ קליפורניה, מחקה את מערכות ההגנה של אורגניזמים זעירים ממעמקי הים החיים בסביבה רעילה. האנזים העשיר בנוגדי חמצון, מבוסס על אמצעים ביו-טכנולוגיים ומעניק לעור הגנה ייחודית על האנזימים מסלקי הרעלים הטבעיים של העור ומאפשר לעור לשמור באופן מיטבי על בריאותו ומראהו הצעיר. לכן, חומר ייחודי זו מאפשר ל- Re-Nutriv Ultimate Youth Crème להגן על עורך מפני השפעות הגיל.
אצות אדומות וחומות, זהב קולואידי, קפאין ונוגדי גירוי חזקים משולבים יחדיו על מנת לסייע בהפחתת כל גירוי יומיומי נראה אשר עשוי להאיץ את השפעות הגיל, ביניהן כתמי גיל, תוך הענקת סיוע לעור לצורך חיזוק מערכת ההגנה הטבעית שלו, לשמירה על מראה עור בהיר ומושלם יותר.
קרם Re-Nutriv Ultimate Youth Crème מופעל על ידי סוללה חזקה במיוחד של אנרגיה מתחדשת הכוללת קראטנין, ופועל לחיזוק רמות האנרגיה הטבעיות של העור, אשר בתורן מסייעות לעור למלא את פעולותיו הטבעיות. בתגובה, העור נראה בריא ומלא ברק.
קרם הנעורים החדשני של אסתי לאודר Re-Nutriv Ultimate Youth Crème מועמד ל-23 פטנטים אמריקאים ובין לאומיים. הקרם הינו non-acnegenic, ואושר על ידי רופאי העור והעיניים.

אסתי לאודר מציגה את קרם הנעורים המושלם
אסתי לאודר מציגה את קרם הנעורים המושלם.



עמוד זה נצפה: 542 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור