חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף בעיר הזהב פראג

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אוקטובר 2009

 

חברת מוצרי העיצוב והטיפוח לשיער שוורצקופף הטיסה 200 מעצבי שיער מובילים מישראל לאירוע השתלמות מקצועית של שוורצקופף פרופשיונל בעיר הזהב פראג בכדי ללמוד ולהתרשם מהטרנדים ומהמגמות החדשות באופנת השיער לחורף 2010. בנוסף התפנקו מעצבי השיער ויצאו לטיולים, ארוחות ערב ויציאות משותפותשוורצקופף בעיר הזהב פראג לבילויים.
באירוע ענק, חשפו הארט דיירקטורים, גארי פראנס וריצ’רד מאנה מטוני וגיא לונדון, את מגמות עיצוב השיער לעונת חורף 2010 – תספורות מהקולקציה הקלאסית, האוונגארדית, תספורות גברים וחידושים עולמיים מהקולקציה שתוצג בסלון אינטרנשיונאל בלונדון, היו חלק ממראות השיער שהוצגו בפני מעצבי השיער.
ג’ימס פילארי שגריר ומדריך ראשי של שוורצקופף פרופשיונל, בעליו של אחת המספרות המובילות והיוקרתיות בפראג, הציג מגוון מראות של תספורות ועיצובי שיער מרהיבים לעונה, ששאבו את השארתן מפיוז’ן של מקורות ליצירת אופנת שיער עכשווית ומעודכנת המגדירה ביטוי אישי עם דגש על שימושיות ויומיומיות.

מראה Sport Luxe
מראה יוקרתי עם השפעות מעולם הספורט, תספורות באורכים פנימיים קצרים משולבים עם קצוות שבורים וגדילים מרובעים קצוצים המעניקים לשיער תנועה והמשכיות. שילוב של 3 גוונים שונים המעניקים מראה מוגמר חזק ובוהק.
מראה Purity
טוהר היא צורת קווי איי מדורגת עם אורכי קווי מתאר חיצוניים ארוכים, קצוות שבורים ושימוש באביזרים דרך החלק העליון. שימוש במגוון רחב של צבעים המעניקים הרמוניות ומראה רך וטהור.
מראה Glam
חזרתו של הזוהר עם השפעות מתחום המוסיקה והאומנות, גלאם רוק ושמלות בובה בהשפעה מודרנית של סטודיו 54. התספורות מורכבות מצורה של קו מתאר חיצוני מדורג ואורכים מנותקים מנוגדים. שימוש בניגודי צבע ע"מ להדגיש את צבע השיער הטבעי, תוך שימוש בשילוב של פסים עבים מחומצנים ושני גוונים נוספים להשגת מראה מנומר אקראי.
מראה Simplicity
פשטות סופר דלוקס עם צלליות זורמות המושפעות מבתי האופנה של שנות ה-60 ומאדי סדג’וויק, המוזה של אנדי וורהול. קווי גוף נוקשים עם תפירה נקייה, מוקפדת ופשוטה. התספורת משלבת ניתוק מוחלט עם חלק אחורי הדוק ומדורג, בעל פוני מרובע וניגודיות של קווי מתאר חיצוניים ארוכים. שיווי המשקל הנשמר בעדינות בין צבעים בהירים וכהים יותר מיושמים בתספורת הפשטות בכדי לתת אפקט עדין אך עם זאת אפקטיבי.
מראה City Slicker
המראה העירוני חזר לתצוגה עם ילדות העיר הגדולה. צורת אולטרה – נשיות עם תפירה חדשה ומתוחכמת – שיקיות רחוב ומודרניות. לתספורות המראה העירוני וריאציות קיצונית של שכבות מנותקות עם פוני חתוך בזווית חדה לתוך העיניים. גוונים שונים באים לידי שימוש בפאות התספורת בכדי ליצור ניגודיות והצללות.
לאור הצלחת הנסיעה ובקשת מעצבי השיער המובילים, תצא בקרוב חברת "שוורצקופף פרופשיונל" עם משלחת נוספת לחו"ל, ההפתעה הגדולה של השנה . כל הפרטים יינתנו בהמשך…

חיים גלעד מברך את מעצבי השיער הישראליים בפראג.

גארי פרנס על הבמה.
שוורצקופף בעיר הזהב פראג – גארי פרנס על הבמה.



עמוד זה נצפה: 445 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור