חיפוש באינדקס עסקים

מראות שיער סילבסטר 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 דצמבר 2007

מראות שיער סילבסטר 2008 – המראות שאבו את השראתם מתחום המוסיקה והאומנות, גלאם רוק, שמלות נוצצות, תכשיטים בולטים, מאסיבים ונוצצים וכמובן בהשפעה של המועדון המיתולוגי סטודיו 54 שהיה ידוע בהפקות הראוותניות שלו במסיבות השנה החדשה.
מדמוזאל – Jour de l’An
המראה הראשון זכה של מראות שיער סילבסטר 2008 לשם מדמוזאל- Jour de l’An (נערת השנה החדשה בצרפתית). התספורת במראה מורכבת
שוורצקופף - מראות סילבסטר 2008מצורה של קו מתאר חיצוני מדורג באורכים מנותקים ומנוגדים. שימוש בניגודי צבע ע"מ להדגיש את צבע השיער הטבעי, תוך שימוש בצבע כהה יותר בקדמת השיער (פוני) לצד גוון בהיר יותר בחלקו האחורי. מראה "מדמוזאל   Jour de l’An" מתבסס בחלקו על מראה נשות המלאכיות של צ’ארלי, כאשר תספורת פארה פוסט המיתולוגית ששלטה ללא עוררין מאמצע שנות השבעים קיבלה לקראת הסילבסטר טוויסט מעניין, ובמראה החדש שודרג והתרחב הפוני הקלאסי מהמראה של פארה  פוסט. מדובר במראה בסגנון יקר ואולטרה אלגנטי. הפוני במראה זה הינו חדשות גדולות – פוני ארוך ואלכסוני וכמובן גלי, כזה המזוהה כ"כ עם הכוכבת פארה פוסט, רק שעתה קיבל הפוני שדרוג וסורק רק לצד אחד בלבד (בניגוד לפארה שזוהתה עם פוני ארוך עם שביל באמצע).
התאמות לבוש: חולצת ויסקוזה לבנה ויוקרתית במראה צמוד מאד לגוף, לצידה שרשרת במראה של חגורת אבנים גדולות של המותג פנדי (Fendi). השרשרת ניחנה בבזקים של קריסטלים, ויהלומים צעקניים במראה מסיבתי.
התאמת איפור: גווני העור ורדרדים טבעיים, השפתיים ערומות או משוחות בצבע וורוד פוקסיה עז והעפעפיים בהצהרה של תעוזה בהירה עם עיטור זהב נוצץ סביב קו העין כולה.
מוצר הכוכב/ star product : בין מגוון המוצרים שנדרשו לעיצוב המראה הנ"ל נזקפת הזכות העיקרית למוצר הכוכב-  Volume Spray Super Hold . מדובר בספריי ייחודי המיועד לכל סוגי השיער. הספרי מכיל חומרי אחיזה טבעיים המעניקים לשיער את הצורה הנדרשת, וכמובן מסייעים בקיבועה של התסרוקת לאורך זמן רב וללא תחושה דביקה.
מיס Glam
המראה השני של מראות שיער סילבסטר 2008 קיבל את השם "מיס Glam". המראה מציג תסרוקת מנופחת ומוגבהת, השיער כולו אומר התפוצצויות גדולות וטקסטורות בגודל יוצא מגדר הרגיל שהם המצב האולטימטיבי למסיבות הסילבסטר. הפוני במראה זה
שוורצקופף - מראות סילבסטר 2008
מרפרף הצידה במראה עבה ופרוע. הצבע: בלונד בגוונים מלאי אור, השיער אסוף, מתאפיין בגלים ובלוק שובבי. קצוות השיער פתוחות לגמרי כלפי חוץ.
התאמות לבוש: למראה זה מומלץ להצטייד בשמלה קצרצרה לצד שרשרת קולר כסופה מעוטרת אבני סברובסקי נוצצות.
התאמת איפור: גווני העור בהירים, השפתיים ערומות או משוחות ברמז של תות לוהט והעפעפיים בהצהרה של תעוזה זרחנית- של סגול בהיר לצד הדגשה בולטת במיוחד של הריסים.
מוצר הכוכב – star product: maximize-volume foam – מדובר במוס המעשיר במהירות את השיער. מוצר זה זכה לתשבוחות רבות, ומהווה מוצר חובה בעיצוב תסרוקות גבוהות ובעלות מראה שובב ופרוע. המוצר מכיל תמצית סירפד המוסיפה לשיער לחות ורעננות, ומסייעת בעיצוב מיידי גם לבעלי שיער מתולתל  טבעי או עם פרמננט.



עמוד זה נצפה: 641 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור