חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף – אופנת שיער ESSENTIAL LOOK 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 מרץ 2009

שוורצקופף – אופנת שיער ESSENTIAL LOOK 2009 אירוע שיער

תצוגת שיער אבי מלכה לשוורצקופףעשרות מעצבי ומעצבות שיער מהעיר תל אביב התקבצו ביום שני (23/02/2009), במלון קראון פלאז’ה בתל אביב, כדי ללמוד ולהתרשם מהטרנדים ומהמגמות החדשות באופנת שיער 2009 באירוע חשיפה ענק, שערכה חברת שוורצקופף – אופנת שיער ESSENTIAL LOOK 2009.

ההכנות לתצוגה החלו כבר בשעות הבוקר המוקדמות. דוגמניות של בראש מודלס, צוותי מעצבי השיער של שוורצקופף, עופר אסולין, אנג’לה טטרו, יאיר מנדל (יה יה) וכרמן דיין נפגשו בלובי המלון והחלו את ההכנות הקדחתניות לקראת האירוע.

את האירוע פתח מנכ"ל שוורצקופף ישראל מר חיים גלעד, אשר בירך את הנוכחים וסיפר מעט על החברה והפיתוחים האחרונים שלה. חברת "הייר קוסמטיקס שוורצקופף ישראל" עורכת פעמיים בשנה אירועי חשיפה למעצבי השיער, בהם היא מציגה את הטרנדים והמגמות העכשוויות ביותר בתחום אופנת השיער וחושפת בפני מעצבי השיער סדרות מוצרים חדשות ופיתוחים אחרונים של החברה.

עופר אסולין, מעצב השיער מנשר ופרזנטור החברה, פתח את האירוע כשחשף בפני הנוכחים את המגמות והטרנדים באופנת השיער לשנת 2009, על הבמה הוצגה גלריית דוגמניות במגוון תספורות לוהטות. 

אחד מעיקרי האירוע היה עיצובו של מעצב השיער רפי חובב שקיצץ את ראשה של הדוגמנית אירה בוקוב מר"ג בת ה-23 מסוכנות בראש מודלס ובנוסף מופעו עוצר הנשימה של אבי מלכה אשר הדהים (כרגיל) את הקהל כשהציג כיצד הופך את שיערן המרושל של הדוגמניות, לתספורות נועזות ומרשימות, התואמות את המגמות שמכתיבה שוורצקופף העולמית.

מנחה האירוע ופרזנטור שוורצקופף - עופר אסולין יחד עם כרמן דיין ודוגמניות בראש מודלס
מנחה האירוע ופרזנטור שוורצקופף – עופר אסולין יחד עם כרמן דיין ודוגמניות בראש מודלס.
 

יאיר מנדל, טל גלעד, יורם רחמנוב וכרמן דיין     דוגמניות אנג’לה טטרו

יאיר מנדל, טל גלעד, יורם רחמנוב וכרמן דיין                                            דוגמניות אנג’לה טטרו
צילום: טל רביבו ל-
IM סטודיו הפקות פרסום



עמוד זה נצפה: 620 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור