חיפוש באינדקס עסקים

שמפו נגד קשקשים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 דצמבר 2009

Schwarzkopf מציגה שמפו ייחודי נגד קשקשים

חברת Schwarzkopf מציגה שמפו ייחודי למניעת קשקשים והיווצרותם החוזרת – דנדרוף קונטרול – שמפו נגד קשקשים (DANDRUFF CONTROL SHAMPOO). שמפו ייחודי זה הינו מסדרת Hair&Scalp מסדרת שמפו נגד קשקשיםמוצרי הטיפוח "בונה קור", סדרת מוצרים לעור הקרקפת והשיער המעניקה מגוון טיפולים ייחודיים לפתרון בעיות נשירה, קשקשים ושמנוניות יתר.
דנדרוף קונטרול – שמפו נגד קשקשים, הינו שמפו למניעת קשקשים המכיל Octopirox, מרכיב חדשני המנקה ביסודיות את עור הקרקפת ואת השיער משאריות קשקשים ומונע את היווצרותם המחודשת. השמפו מעניק לעור הקרקפת ולשיער לחות, ובעזרת פרו ויטמין B5 מחזק את מבנה השערה. עור הקרקפת בריא והשיער נקי, אנרגטי ומלא ברק. מחיר מומלץ לצרכן: 76 ש"ח ל-250 מ"ל.

לרגל השקת דנדרוף קונטרול – שמפו נגד קשקשים, מספקים הפרזנטורים של חברת שוורצקופף טיפים להתמודדות עם תופעת הקשקשים:

  • אבי מלכה לשוורצקופף
    מעצב השיער ואמן התסרוקות אבי מלכה, ממליץ להימנע מייבוש השיער ע"י פן ולאפשר לו להתייבש באופן טבעי. לאלו אשר אינן יכולות להימנע משימוש במייבש שיער, ממליץ אבי להפחית את עוצמת השימוש, למרוח קרם לחות לשיער ולקרקפת שיסייע להגן על השיער מפני היווצרות של קשקשים.
    בנוסף, יש להימנע מביצוע חפיפות תכופות המייבשות את עור הקרקפת ומסירות את השומן הטבעי המזין אותה. מומלץ לחפוף את השיער 3-4 פעמים בשבוע באמצעות שמפו נגד קשקשים.

     
  • אנג’לה טטרו לשוורצקופף
    מעצבת השיער והתסרוקות, אנג’לה טטרו, ממליצה לחפוף את השיער תוך שימוש במים פושרים מכיוון ששימוש במים חמים יגבירו את תחושת היובש והגירוי.לאחר החפיפה יש למרוח קרם לחות לקרקפת המכיל ויטמין B5 וסיליקון להעשרת הקרקפת, למניעת גרד ויובש ולשמירה על שיער מטופח.

     
  • יאיר מנדל לשוורצקופף
    מעצב השיער יאיר מנדל מסביר כי השימוש במרכך שיער עלול לחנוק את הזקיק בשכבת השומן הטבעית, דבר שעלול להגביר את הגירוי ואף ולגרום לנשירה. לכן יש להשתמש במרכך רק על שני השליש האחרונים של השיער. כמו כן, מומלץ לעסות את עור הקרקפת ולהשהות את השמפו על השיער למשך מספר דקות, פעולה אשר תסייע למקסם את תהליך הניקוי.

את מוצרי שוורצקופף ניתן להשיג במספרות המובחרות



עמוד זה נצפה: 773 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור