חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקות לוהטות – סילבסטר 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 דצמבר 2009

אירועי סילבסטר 2010 יתקיימו השנה במגוון סגנונות רחב – קוקטיילים יוקרתיים, נשפים ציוריים, מסיבות מטורפות וכן, גם יציאה אינטימית עם בן או בת הזוג. מכיוון שניתן לציין את פתיחת שנת 2010 בצורות שונות, מציגים מעצבי השיער מבחר תסרוקות ועיצובי שיער שונים המתאימים לכל סוגי האירועים.

 

אבי מלכה | שי חזות | אנג’לה טטרו | אמיר אליהו | מתי בוקר | חנן קמיר | יאיר מנדל

אמן התסרוקות אבי מלכה מציג תסרוקת במראה גותי, שחור ואפל אשר משתלב היטב עם שיער בגוון בלונדיני. "הלבוש והאיפור השחור והאפל מציינים את סיומה של שנת 2009 כאשר גוון הבלונד מייצג פתיחה של תקופה חדשה" מסר אבי מלכה.

 

אבי מלכה. תסרוקות לוהטות - סילבסטר 2010

אבי מלכה. תסרוקות לוהטות – סילבסטר 2010

מעצב השיער שי חזות מציג לקראת אירועי סילבסטר 2010 תסרוקת בעלת נופך רומנטי, עדין וקלאסי המתאימה מאוד לאירועי קוקטייל או דייט רומנטי. "התסרוקת מייצגת בעיניי את האישה האלגנטית והמעוצבת אשר מעוניינת להציג מראה קלאסי באירוע שאליו היא מגיעה" מסר חזות.

שי חזות. תסרוקות לוהטות - סילבסטר 2010

שי חזות. תסרוקות לוהטות – סילבסטר 2010

מעצבת השיער אנג’לה טטרו מציגה תסרוקת אלגנטית לקראת אירועי הסילבסטר. "זוהי תסרוקת אלגנטית בעלת קווים נקיים אשר משלבת אקססוריז (אבני סוורובסקי) ומתאימה לאירועי יוקרתיים" מסרה טטרו.

אנג’לה טטרו. תסרוקות לוהטות - סילבסטר 2010

אנג’לה טטרו. תסרוקות לוהטות – סילבסטר 2010

מעצב השיער אמיר אליהו מציג לקראת אירועי סילבסטר 2010 את הקארה בלונד. "בתור מחווה לשנת 2009 שבה תספורת הקארה תפסה מקום מרכזי בתחום עיצובי השיער, בחרתי להציג את התספורת הזו בשני ורסיות של גוונים – בלונד ונחושת" מסר אליהו.

אמיר אליהו. תסרוקות לוהטות - סילבסטר 2010

אמיר אליהו. תסרוקות לוהטות – סילבסטר 2010

מעצב השיער מתי בוקר מציע לאירועי הסילבסטר תסרוקת קלאסית, יוקרתית ואלגנטית אשר בשילוב עם שמלה מעוצבת, תעניק לך מראה בלתי נשכח. "מדובר בתסרוקת קלאסית אשר חושפת את הפנים ומתאימה לבעלות מבנה עצמות לחיים גבוה" מסר מתי בוקר.

מתי בוקר. תסרוקות לוהטות - סילבסטר 2010

מתי בוקר. תסרוקות לוהטות – סילבסטר   2010

מעצב השיער חנן קמיר (מספרת יאיר ורות & חנן קמיר) מציג תסרוקת בעלת גוון אוונגרד קלאסי אשר מתאימה לכל סוג של אירוע. "מדובר בתסרוקת ייחודית המשלבת מראה קלאסי עם נגיעות אוונגרד ועל כן היא מתאימה לכל סוג של אירוע שבו תיבחרי להשתתף" מסר קמיר.

חנן קמיר. תסרוקות לוהטות - סילבסטר 2010

חנן קמיר. תסרוקות לוהטות – סילבסטר 2010

מעצב השיער יאיר מנדל מציג תסרוקת קלאסית ואלגנטית. "התסרוקת מעוצבת בהשראת עולם הקולנוע של שנות החמישים – אשר היוותה למעשה את תור הזהב של הוליווד" מסר מנדל.

 

יאיר מנדל. תסרוקות לוהטות - סילבסטר 2010

יאיר מנדל. תסרוקות לוהטות – סילבסטר 2010



עמוד זה נצפה: 547 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור