חיפוש באינדקס עסקים

רשת H&O מציגה את קולקציית האקססוריז לקיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 26 מאי 2013

רשת H&O  מציגה את קולקציית האקססוריז לקיץ 2013רשת H&O  מציגה את קולקציית האקססוריז לקיץ 2013.  קולקציה רחבה, המשלימה את הקו האופנתי של הבגדים לעונה, הכוללת כובעים, ארנקים, תיקים במראה קייצי, חגורות, צעיפים קלילים ותכשיטים המתאימים לכל שעות היממה 

קולקציית אביזרי אופנה  לאביב קיץ 2013 של TAGWOMAN לרשת H&O שואבת את השראותיה מהשפעות המסע אל  הסיקסטיז ( שנות ה60), המראה הצעיר השובב, ושנות ה- 70 המציגות מראה רומנטי ואוורירי.
קולקציית הערב תחת המותג TAGWOMAN   הינה בעלת אופי סקסי וזוהר ומאופיין בצבעוניות עזה ומרתקת.

בקולקציה:
צעיפים קלים בדפוסים גרפיים בהשראת שנות ה60 כגון: נקודות, ופרחים גדולים.  הצבעוניות חזקה במולטי קולור, ובנוסף, מראה של שחור/לבן וצורות גאומטריות שבולט העונה.

תיקי אופנה :
קולקציית התיקים משלימות ב-TOTAL LOOK  את הטרנדים האופנתיים של העונה : הצבעוניות חזקה מתבטאת בתיקי שק גדולים ותיקי עור /ז’מש במחירים אטרקטיבים .

הצורות הגאומטריות בשחור ולבן בתיקים "מובנים" ותיקי קלאץ’ , מובילות את העונה לצד הדפסים "חייתים " בצבעוניות חומה ואפורה .  

מבחר רחב של תיקי קש לשימוש יום יומי וכמובן לבריכה או לים , מעוטרים בהדפסי תחרה ובשילוב צעיפים קלים ניתן מענה לקולקציית החוף שלנו.

בנוסף – תיקים שקופים המכילים תיקי ים בצבעוניות אורות "הנאון" משלימה את אופנת שנות ה-80 הכה אופנתית.

התכשיטים שמשלימים את הLOOK :
שרשרות צווארונים, משחקי של פנינים, שרשרות זהב בהשראת מעצבי ה"על" משנות ה60, ונגיעות של שרשרות וצמידים באווירה אתנית.

בנוסף ניתן למצוא בקולקציה  כובעי קש רחבי שוליים בצבעוניות של הקולקציה, שניתן לשלב ללבוש יום יומי ולים.  הכובעים נותנים את ההגנה שחשובה מהשמש הישראלי, בטרנד עכשיווי.
רשת H&O  מציגה את קולקציית האקססוריז לקיץ 2013



עמוד זה נצפה: 451 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור