חיפוש באינדקס עסקים

אופנה סתיו חורף 2009-2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 אוקטובר 2009

 

שוב אפשר לנשום עמוק ולהרגיש בנוח. הקווים המאפיינים את הקולקציות החדשות של בתי האופנה הגדוליםדיזל בלאק גולד חורף 2010  - הובו שיק והמובילים הם שיק שהוא פחות מהודק, פחות מאולץ והרבה יותר נינוח ומשוחרר. גם המראה הפורמאלי השתחרר וניתן לראות שילוב בין הרשמי לקז’ואלי. בשנתיים האחרונות האופנה הייתה יותר מהוקצעת וצעקנית אך בחורף הזה מסתמנת חזרה לצבעים יותר טבעיים, בדים יותר אורגניים שילובים של בדים וטקסטורות שונות.
הביטוי "צו האופנה" התאדה וניתן לראות קווים שונים בכל קולקציה, החל מההובו שיק והלנז’רי ועד הסיטי לוק והבייקר שיק ההשראה הכללית היא תרומתם של עשורים שונים לאופנה וחיבור מתוחכם לחומרים עכשוויים.

הובו שיק
מראה נוודי זרוק והיפי ועם זאת צבעוני וזורם, הדפסים פולקלוריסטיים ולוק צועני יוצרים שיק המועשר באלמנטים אתניים.
הרעיון הכללי הוא להיראות מהמם בלי שיראה כאילו הושקע הרבה מאמץ. במיס סיקסטי מככבים העונה הדפסים מיוחדים על בדי ג’ינס וז’ורז’ט. את כל אלה רואים על שמלות, חלקים עליונים, מכנסיים וג’קטים רקומים בעבודת יד על מנת ליצור לוק צועני היפי.
אחת הדוגמאות הבולטות בקו זה היא גרפיקה שכוללת את המילה שלום במספר שפות שהבולטת ביניהן היא בעברית.
לקילה כפפות חצי ומכנסיים בגזרת הרמון המשוות מראה זרוק עם קריצה לשנות ה-90. קילה חורף 2010 - סיטי לוק
הקולקציה של דיזל בלאק גולד משופעת במראה השכבות, קרדיגנים בשילובים של עור וצמר, אוברולים נינוחים בגוונים מעושנים. בגזרת הג’ינסים של ליוויס רואים השנה ג’ינסים עם כתמי צבע וקרעים מיוחדים שמשווים לג’ינסים מראה זרוק והיפי.

סיטי לוק
הוא שילוב בין קלילות ואלגנטיות, בין אור לחושך, היכולת להתלבש רשמי ליום עבודה במשרד עם קריצות משעשעות משוחררות מיומרות.
סילואטים בגזרת פיטד וסלים לצד בלייזרים נינוחים המונחים על הגוף בצורה זורמת. אפשר בהחלט לטעון שהמראה הזה הוא טייק חדש ואופנתי על המונח הרדום "ספורט אלגנט".
החורף, דיזל לעורר אותו בדרך מקפיצה וסוחפת. קולקציית הגברים ממזגת בין לבוש פורמאלי לפונקציונאלי. שילובים של מכנסי טרנינג מבריקים עם חולצות מכופתרות, בלייזרים מתוחכמים על גבי חולצות טי עם הדפסי עניבה, סריגים מאופקים יחד עם מעילי ניילון בצבעים עזים והכי חשוב עניבת הפרפר המציצה בשובבות. 
גם בשביניון משלבים בצורה מדליקה חולצות מכופתרות ומעונבות עם סווטשרטים קלילים.
קולקציית החורף של מיס סיקטי משלבת את הווסטים והמקטורנים הקצרים לצד חולצות משוחררות וצבעוניות המעניקות מראה נשי ורך ועם זאת חזק ואסרטיבי.
 
בייקר שיקמיס סיקסטי חורף 2010 - פופ ארט
המראה האפלולי- גותי, מקבל העונה תפנית מעודנת וזורמת יותר. פריטים מעור דק, אאווטפיטים שמורכבים משילובי טקסטורות ובדים מעור וויניל בשילוב ניטים ועד משי וז’ורז’ט ומראה כללי שמזכיר את אופנת הפאנק רוק שהשולט בה הוא העור השחור.
במיס סיקסטי בולט המיזוג בין חלקים עליונים מבדי משי שחורים מבריקים ומכנסי עור צמודים ושלל כפפות עור עם ניטים, תיקים ואקססוריז.
בקולקצית הנעליים של דיזל בלאק גולד מגפוני עור עם עקבי סטילטו.

פופ ארט
הטרנד האורבאני הסוחף הזה מעשיר את המלתחה האפלולית בשלל הדפסים צבעוניים בהשראת האמן האוונגרדי אנדי וורהול, סגנון המשופע מאלמנטים המזכירים את נייר הכרומו המבריק של מגזיני האופנה. סגנון עשיר במשחקי צבע שיוצרים קולאז’ צבעוני ומעניין.
במיס סיקסטי השתמשו העונה בבדים עם הדפסים צבעוניים אשר שולבו כתחתית למעיל חורפי, שמלות, תיקים ועוד.
האופנאי גדעון אוברזון גם כן משתמש בבדים עם הדפסים צבעוניים אשר שולבו כטלאים בחצאית וכהדפסים בשמלות.
המעצבת קארן אוברזון מציגה בקולקציה חצאית צינור באורך השוק בהדפסים צבעוניים וחולצה מכופתרת תואמת עם צווארון.
קארן אוברזון - אפור
לנז’רי
החורף הזה "נחליק למשהו יותר נוח" ולא רק בחדר השינה. שימוש בבדים הקונבנציונאליים ללבני נשים, כגון תחרה ומשי מכובס שיוצר מראה זמשי מהוהה, ליצירת שמלות ערב וחצאיות משרה מראה נשי, נקי ורומנטי המתכתב עם זמרות הבארים של שנות ה-30.
בדיזל, שמלות קצרות ומשוחררות במדי משי עם אמרות תחרה הנופלות על הגוף בצורה מושלמת, חצאיות קצרות דו שכבתיות עם שילובי תחרה.
בדיזל בלאק גולד טוניקות ושמלות המזכירות קומבינזונים יוקרתיים. 

משחק עם כתפיים
משהו מאוד מעניין קורה העונה סביב הכתפיים, כתפיים תפוחות המעניקות מראה אריסטוקראטי, מחשופים אלכסוניים המדגישים כתפיים חשופות, צעיפי טיובה שמעגלים את הצוואר ומכסים את כתפיים, השפעות של שנות ה-80 הבאות לידי ביטוי בכתפיים מוגבהות.
במיס סיקסטי שמלה עם כתפיים מודגשות בסגנון צו האופנה שהכתיבה סדרת הטלוויזיה המנוחה "שושלת", בדיזל בלאק גולד שמלות לנז’רי סקסיות עם שרוכים אלכסוניים שיוצרים מראה סקסי ומסקרן סביב בכתפיים. בקולקציה של המעצבת קארן אוברזון אפשר למצוא חולצות וז’קטים עם שרוולים תפוחים.

הצבע: אפור ליוויס חורף 2010
הצבע השולט בחורף הוא ללא ספק האפור, אך החורף הזה האפור הבנאלי מקבל תפנית מעניינת המשלבת גוונים שונים.
הצבעים נוצרים בטכניקת בטיק המאפשרת למזג גוונים שונים בבד ליצירת מראה ערפילי ומסתורי. בדיזל בלאק גולד שמלות סאטן ולנז’רי סקסיות אפרוריות, אפודות וז’קטים משוחררים.
בדיזל ז’קטים מחוייטיים, ווסטים ופריטים משלימים נוספים על טהרת האפור.
בשביניון שמלות וטוניקות מעניינות היוצרות לוק מעודן ונשי.
מיס סיקסטי הפליאו עם שלל עיצובים מבד דנים אפור משופשף. הקולקציה של המעצבת קארן אוברזון כוללת חצאית משובצת, שמלה בקווים נקיים עד הברך אשר יוצרים מראה נשי וקלאסי.

ג’ינס
בעונה זו אין טרנד אחד ששולט בתחום הגזרות, ניתן לראות ג’ינסים בגזרת הרמון עם פנסים ותיפורים סטייל ששנות ה-90, אוברולים, סקיני, גזרה גבוהה בסגנון שנות ה-80 ובויפרינד אבל בהחלט יש התייחסות חדשה לשפשוף ואבזור הג’ינס.
בדיזל קולקציית הג’ינסים מציגה משחק עם מזג האוויר, ניתן להבחין בקולקציה במוטיבים של גשם, ברקים וסופות שבאות לידי ביטוי בשפשופים ובשטיפות של הג’ינסים בסגנון המדמה טיפות גשם, ברקים וקרעים עמוקים מאוד שמייצגים את ההרס שנגרם דיזל חורף 2010
מן הסופות. מיס סיקסטי משלבים אוברולים משופשפים בצבע אפור שחור, ג’ינסים סקיני עם אלמנטים וגזרות מעניינות כגון רקמה וגזרת הרמון עם פנסים.
ליוויס משלבים ג’ינסים עם כתמי צבע וטייקים מעניינים על 504 האיקונים.

הגזרה הגבוהה
לא ברור בדיוק מתי, אבל כשלכולם התחיל להימאס מהאייטיז, השתלטו עלינו שנות ה-90 עם קו תעשייתי-אורבני ונגיעות של גראנג’. נשיות מוזנחת התערבבה עם יוניסקס וקו המותן הנשי הגבוה צנח אל תהומות הנשייה, קיצר לנו את הרגליים והרחיב את האגן.
אחרי יותר מעשור בו בילו המכנסיים במחוזות שהשתיקה יפה להם, חוזר קו המותן למקומו הטבעי – למעלה. המעצבת קארן אוברזון מציגה מכנסי טאפט בגזרה גבוהה עם חגורה נצמדת אשר גם ניתנת לשליפה.
מיס סיקסטי וקילה מביאות ג’ינסים בגזרה גבוהה ומכנסיים בסטייל שנות ה-90 עם תיפורים.

איפה משיגים?
דיזל – דיזל רמת אביב, דיזל שינקין, חנויות דיזל המובחרות ובפקטורי 54
קילה/ מיס סיקסטי – להשיג במיס סיקסטי רמת אביב ובפקטורי 54
ליוויס – להשיג בג’ינס בר רמת אביב ליוויס נמל תל אביב ובפקטורי 54
שביניון – שביניון רמת אביב ובפקטורי 54
גדעון אוברזון – סטודיו אוברזון, גורדון 36, ת"א
קארן אוברזון – סטודיו אוברזון, גורדון 36, ת"א, וברשת חנויות רזילי ובפקטורי 54



עמוד זה נצפה: 469 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור