חיפוש באינדקס עסקים

שעון חורף – טרנדים עדכניים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 ספטמבר 2009

שעון חורף - טרנדים עדכנייםבשבת הקרובה (26/09/09) ייכנס לתוקפו שעון החורף ובלילה שבין שבת לראשון נזיז את מחוגי השעון שעה אחת אחורה ואנו נהנה משעת שינה נוספת. בכך יתחיל החורף הישראלי באופן רשמי (ואנחנו מקווים שהוא יביא איתו השנה גם גשמי ברכה ולא רק "חורף" כהגדרה עונתית).
לכבוד הזמן החורפי מזמינים אתכם להתעדכן בטרנדים בתחום השעונים.

  • רשת אימפרס
    רשת אימפרס מציגה שעוני סופר-סייז גדולים במיוחד לנשים וגברים. שעונים בגווני חורף (כמו כחול, סגול וגוונים חומים) ובנוסף משיקה שעונים חדשים של המותגים: TW STEEL, קלווין קליין, מוריס לקרואה, גוצ’י, לואיס אררד, אומגה, טיסו ועוד. השעונים בקולקציות החדשות מאופיינים בצבעוניות חורפית, שעוני סופר-סייז גדולים במיוחד ושעונים שיתאימו לטרנד המראה האלגנטי והמחויט שישלוט החורף לגברים ולנשים.
  • סווטש
    עדכנית, אופנתית, טרנדית, צבעונית ומפתיעה, אלו המילים לתאר את קולקציית השעונים והתכשיטים לסתיו-חורף 2009/10 של יצרנית השעונים והתכשיטים הידועה, סווטש. הקולקציה החדשה מציגה מרחב מלבב של יצירות חדשות ונחלקת ל-5 קבוצות אופנה שונות הנותנות ביטוי להתפתחויות האחרונות ממעבדות העיצוב והגלריות ומאפשרות טרנדים אופנתיים חמים, סגנון מושכל ואלגנטיות אורבאנית להעצמתה של הקולקציה כולה. קבוצות האופנה השונות המוצגות בקולקציית השעונים והתכשיטים לסתיו/חורף 2009/10 של סווטש פונות לקהל רחב ומגוון של נשים וגברים, בתרבויות שונות ברחבי העולם. קולקציית סתיו חורף 2009/10 של סווטש כובשת ומביאה את הטרנדים המרגשים ביותר עם תבונה סטייליסטית, אלגנטיות, וקסם שמסמלים את הנוכחות של סווטש והעיצובים השוויצרים.
    טווח מחירים: 245-1,105 ש"ח
  • ה.שטרן
    ה. שטרן הולכת על צבעים עזים בחורף הזה ומשיקה שעון שומה לנשים במהדורה מוגבלת בצבע סגול כחול שמזכיר את השמים הצלולים של הבוקר החורפי עם נגיעות של אבני חן המתכתבות עם טיפות הגשם הנוצצות.

אז שיהיה לנו זמן חורף חמים ומבורך בגשמים.



עמוד זה נצפה: 499 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור