חיפוש באינדקס עסקים

NINE WEST – קולקציית נעליים סתיו חורף 2009/10

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 אוקטובר 2009

ניין ווסט מציגה קולקציית נעליים לעונת סתיו חורף 2009/10, הכוללת עשרות דגמים ייחודיים בשלל סגנונות- מנעליים קז’ואל למראה יום יומי, מגפיים בכל האורכים ועד נעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב.  
חמשת המגמות המרכזיות המאפיינים את הקולקציה ,בהתאם לטרנדים העולמיים לחורף הקרוב:
המראה הפראי – שימוש בעורות אקזוטיים בצבעים חיים , שילובים של פאייטים ועוד עם עקבים גבוהים, בינוניים או מרובעים במראה מרושל המשתמש היטב עם שמלות ורגליים חשופות.
בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא נעלי פיפטואו בשילוב פאייטים נוצצים על עקב דק וגבוה עם  פלטפורמה קדמית  נוחה להליכה יום יומית בצבעים של חום ושחור, מגפונים עם חרטום מעוגל בצבע שחור ולבן בשילוב פרווה סינתטית עשירה ומחממת  ועוד.
מגפיים ומגפונים בכל הגבהים–   העונה מציעה הקולקציה מגפיים בכל האורכים ובכל גבהי העקבים, כשהלהיט החם שממשיך איתנו מעונות קודמות הינו המגפונים באורך מעל לקרסול על עקבים בינוניים וגבוהים ומגוון רחב של  נעלי אוקספורד שמככבות בגדול גם העונה.
מראה וינטאג’- ניין ווסט יוצרת עבורנו  נעלי בסגנון וינטאג’ נשיות עם תחכום ושיק שאין כמותם. שימוש בעורות הפוכים רכים,  פלטפורמות, תוספות רוכסנים יוצרות נעליים בסגנון רטרו שכולן אוהבות עם תוספת של מראה זוהר במיוחד.
כך למשל, נעלי פיפטואו על עקבי סטילטו משתלבות מדהים עם שמלות קוקטייל, חצאיות מבד נופל או מכנסי סאטן לערב ומשוות לך מראה זוהר בסגנון של פעם.
מטאליים
בחורף הקרוב נוכל לשלב לבגדים, נעליים מבריקות במיוחד המשלבות פייטים נוצצים, מגפונים ונעלי בובה בצבעים מטאליים מבריקים. העונה ניתן למצוא תיקים ונעליים סקסיות עם עקב דק מהודרים  בציפויים בוהקים של זהב, כסף ברונזה ושילוב של כמה צבעים מטאליים בנעל אחת,שילובים של הדפסים שונים כדוגמת מעוינים  המתאימים גם ליום וגם לערב.
צבעוניות מרהיבה – שימוש בצבעים כחולים, טורקיז,  ורוד ,ירוק ועוד גם בנעליים וגם בתיקים תואמים ,מאפשרת לתת שיק לכל הופעה ולהוסיף רעננות. כמו כן, שימוש בחומרים מבריקים כמו סאטן, לכה וצבעים מטאליים מדגיש את הצבעוניות ו"מקפיץ" אותה. כך אפשר למצוא בקולקציה מגפון עם כיווצים מלפנים בצבע חום,  נעלי ערב פיפטואו מלכה מבריקה בשחור, נעלי ערב עם נצנצים אולאובר בשילוב של חום וזהב, נעלי בובה בצבע זהב וכסף.
המגפונים משתלבים נהדר בכל מראה יומיומי או לערב ,למשל בשילוב עם שמלות מיני קצרצרות או מעט יותר ארוכות או עם טיייצים ונותנים מענה לעקבי הסטילטו הדקיקים מבלי לוותר על הגובה.
עוד ניתן למצוא בקולקצייה : מגפיים ארוכות, שטוחות או על עקבים בכל הגבהים ובכל הצורות: עקבים דקים וגבוהים, עבים, מרובעים, עקבי רוקי, פלטפורמה ועוד עם חרטום נעל מעוגל או שפיצי.
קולקציית המגפיים והמגפונים מאופיינת בצבעוניות חורפית של שחור, חום, שמנת וירוק זית ומשלבת דוגמאות חלקות יחד עם דוגמאות, המאובזרות בלולאות, כפלים, כיווצים, אבזמים ,רוכסנים, אבנים, שרוכים  ועוד.
אביזרים נלווים :
בקולקציית האקססוריז מציעה העונה ניין ווסט אביזרים מתאימים בניהם: תיקים, ארנקים, גרביים, חגורות  ותכשיטים ליצירת טוטאל לוק.
תיקים: העונה מוצעים תיקים בכל הגדלים והצורות: מרובעים, מלבניים, חצי עיגול, שק ועוד. לרוב התיקים מצורף ארנקון לכסף קטן כמו גם ארנק תואם לרכישה בנפרד. התיקים עשויים מבד , בד דמוי עור בגימור חלק, קרוקו או מבריק וכן סאטן, פלסטיק ויוטה ובצבעים מטאליים כמו כסף , בצבעים נועזים כמו סגול, שחור מבריק או בצבעים  רכים יותר כמו חומים ובז’ים למיניהם. קולקציית התיקים משלבת מגוון דוגמאות : כיווצים, שילובי טלאים,שרשראות, אבזמים מיוחדים, תפורים היוצרים צורות גאומטריות תפוחות ועוד .
תכשיטים: מגוון תכשיטים בציפוי מוזהב או כסוף , הכוללים שרשראות עם תליונים בצורות שונות כגון לבבות, מפתחות, צורות גאומטריות ועוד ,צמידים תואמים דקים או בצורת גורמט עם או בלי תליונים, עגילים במגוון אורכים ,חישוקים במגוון גדלים בצבע כסף או זהב מבריק או מאט ועוד.
חגורות: מגוון רחב של חגורות בכל העוביים ,המתאימות לכל שעות היום :חגורה פרוותית דקה מנומרת עם אבזם חום מעור במראה קלאסי, חגורות קלועות עבות במבחר בלבן חלק, בלבן עם כסף או לבן ובשחור,  חגורת מותן עבה בחום, שחור, לבן או אדום, חגורת ברזל, חגורת עור דקה עם ניטים , העוטפת את המותן פעמיים , חגורת עור קלאסית ועוד.



עמוד זה נצפה: 454 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור