חיפוש באינדקס עסקים

Twentyfourseven – קולקציית סתיו חורף 2009/10

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 ספטמבר 2009

 

רשת האופנה twentyfourseven משיקה את קולקציית סתיו חורף 2009/10, תחת הקונספט "הסיפור של הבגד", המגיע מתוך ההבנה שאנחנו מייחסים לבגד משמעויות אישיות מעבר לשימוש הפונקציונאלי שלו.Twentyfourseven - קולקציית סתיו חורף 2009/10
על פי הקונספט לחורף הקרוב, לכל בגד השפעה משמעותית על איך היום שלנו נראה, הוא זוכה לאותו היחס שיש לנו כלפי מוזיקה, אוכל וכל דבר יצרי אחר: בגד שמביא לך מזל, שגורף מחמאות, בגד שכולם שואלים מאיפה הוא, שמרגיש כאילו נתפר במיוחד בשבילך ושהוא הכי את שיש. סיפורים אלה מאחורי הבגד מלווים את הקולקציה לצד ההשפעות המרכזיות המגיעות מהטרנדים הבולטים של עולם האופנה.
בין ההשפעות המרכזיות לקולקציה מראה רוק פאנק אורבאני, מראה מיליטריסטי בשילוב עם פולקלור רוסי, מראה אייטיז זוהר, מראה פיפטיז מוקפד, מראה קוקו שאנל ועוד.

  • DAYTIME-GARAGE SALE
    אחת ההשראות לחורף הקרוב היא מראה רוק פאנק אורבאני. ההשראה מגיעה מסצנת הגראנג’ מיוזיק בסיאטל בתחילת שנות התשעים. חולצות הפלנל המשובצות שסימלו את הסטייל עודכנו והפכו לחולצות משובצות נשיות עם אלמנט קשירה, הג’ינסים נשארו מכוסחים ונוספו להם שטיפות חדשות, מעילי דמוי עור במראה used ואביזרים משלימים למראה הסטריט-קול של החורף. בקבוצה זו ניתן למצוא חצאיות ג’ינס במגוון גזרות ואורכים, טי-שירט בדפוס זאב, סריג שאל פסים, סקיני ג’ינס שטופים, מעיל קפוצ’ון דמוי עור, ז’קט משובץ, שמלת ג’ינס עם כפתורים ועוד. להשלמת המראה מגוון תיקי צד גדולים בצורת שק עם שילובי בדים תואמים, כובעי צמר בסריגה עבה, צעיפים עבים סרוגים בעבודת יד, חגורות, נעלים עם עקב קטן, תכשיטי מתכת ועוד. הצבעוניות בקבוצה היא של גווני חום-אפור למיניהם בשילוב עם חרדל, אדום יין, אינדיגו לצד כתומי שלכת ונגיעות של קורל, טורקיז ושמנת.

  • NOONING – FLEA MARKET
    ההשראה מגיעה מהאקלקטיות שבשווקי הפשפשים, הריגוש בלמצוא פריט ישן, טוב ועל-זמני ולשלב אותו עם החדש והבועט. בקולקציה ישנם השפעות מיליטריסטיות בשילוב עם פולקלור רוסי ווייב רומנטי שבא לידי ביטוי בחומריות, בגזרות, ברקמות ופרטים ובצבעוניות שעוטפת הכל בהרמוניה לסיפור נוסטלגי. Twentyfourseven - קולקציית סתיו חורף 2009/10בקבוצה זו ניתן למצוא סריגים במגוון סריגות ודוגמאות, מכנסי קטיפה, מעיל צמר מיליטריסטי, חולצת אריג בשילוב סרטי קרושה, ז’קט פוטר עם כפתור כפול, גופיית ויסקוזה עם גב קרושה, חצאית מתפרים בגזרה גבוהה ושמלת סריג קרושה. להשלמת המראה מציעה הקולקציה מגפיים גבוהים עם פרנזים, מגפי רכיבה ובוקרים במגוון גבהים עם שילובי סריגה ייחודיים, חגורות מותן וחגורות רגילות בשילוב חומרים שונים, מגוון תיקים בינוניים בלוק וינטג’ ובשילוב פרנזים, כובעי פון פון, מגבעות בשילוב נוצות ועוד. הצבעוניות בקבוצה נעה על סקאלה של אפורים וחומים, ירקרקים וכחולים בשילוב נגיעות של גווני גוף אבקתיים, בורדו עמוק וסגולים.

  • AFTER HOURS- CLOSED SET
    קולקציית הערב של twentyfourseven לחורף הקרוב היא שילוב של האייטיז הראוותני והזוהר, הפיפטיז המוקפד ובהשפעת הקלאסיות והסגנון המעודן של קוקו שאנל. בקולקציה יש שימוש בחומריות מוקפדת, תחרות ושימוש בצבעים להדגשת מראה ניו- וינטאג’. המראה מדגיש את הסילואט הנשי שנארז בשמלות קוקטיות. קבוצה זו מציעה סריגים משולבים בתחרה, שמלות סריג בשילוב קרושה, שמלות שיפון בקרם ושחור, גופיית סבא בשילוב אלמנטים של פייטים, שמלות שיפון וולנים בשילוב חגורת סאטן, חצאיות קפלים גיאומטריות, מחוך טוקסידו, מכנסיים עם מותן גבוהה, חולצות אריג לבנות ומטופלות. להשלמת הטוטאל לוק: נעלי עקב במגוון גבהים עם שילובי נחש, מגפיים במגוון חומרים וצבעים בצבעוניות של שחור אפור ונייבי, נעלי סאטן, תיקים וארנקי ערב בשילובים נועזים, שרשראות וצמידי פנינים, אביזרי שיער כגון קשת נוצות בשילוב אבנים ועוד. צבעוניות הקבוצה היא של כחולים עמוקים, אדום פטל, ורוד עז, טורקיז ים עמוק, שמנת לבן ושחור.

מעצב ראשי: רון קאהן
מעצבות הקולקציה: קרן וקסמן ורינת כהן



עמוד זה נצפה: 486 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור