חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית מעילי נשים לחורף – זיפ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 נובמבר 2008

קולקציית מעילי נשים לחורף – זיפ

החורף כבר כאן וזה הזמן להצטייד במעיל חדש ואופנתי. המעיל הוא הפריט החשוב ביותר בתלבושת ליציאה. הוא משדרג הופעה, מגן מפני מהקור, מטשטש גזרה לא חטובה וברוב המקרים נשמר בארון מספר שנים.  רשת זיפ משיקה לקראת החורף קולקציית מעילי נשים מגוונת בשלל סגנונות, גזרות, בדים, צבעים ואורכים המעניקים מראה אופנתי בלוק קלאסי או טרנדי:

  • מעילי סטודנטים – מעילי צמר מחויטים שמגיעים אל עד מעל הברך. המעילים מעוטרים במעט צרועות ואבזמים וניתן לרכוס אותם לרוב בשתי דרכים, רוכסן או כפתורים, עם צווארון פתוח או סגור כגולף.
  • מעילי פוך – הרשת מציעה מעיל פוך דקיק אך חם, המתאים במיוחד לחורף הישראלי. הפוך משמש כיום אלמנט מרכזי באופנה כשעשויים ממנו מעילים, ווסטים, מגפיים ואף תיקים.
  • מעיל גשם משודרג – הרשת מציעה מעיל גשם עם סיומת של בלון ב’חצאית’ המעיל. המעיל נראה ממש כמו שמלה, כך שאת לא צריכה לדאוג גם אם המעיל מסתיר את ה"הופעה" שלך.
  • מעיל עור קצר – טרנדי, נוח ומחמיא. העונה יותר מתמיד מעילי העור הקצרים, בגזרת אופנוענים, הם הנכונים ולמרות שהם דווקא מכסים הלוק שהם יוצרים הוא מאוד סקסי. הרשת מציעה מעילים מעור אמיתי ומעילים דמויי עור.

קולקציית מעילי נשים לחורף - זיפ

קולקציית מעילי נשים לחורף - זיפ
קולקציית מעילי נשים לחורף – זיפ



עמוד זה נצפה: 694 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור