חיפוש באינדקס עסקים

רשת קסידי בוטיק משיקה קולקציית קיץ 2012

פורסם מאת: בתאריך: 16 אפריל 2012

רשת קסידי בוטיק משיקה קולקציית קיץ 2012רשת אופנת קסידי בוטיק מציגה קולקציה נשית, עשירה ומגוונת לקיץ 2012, בהשראת אומני הפיסול והציור מתחומים ומתקופות שונות, הקולקציה עשירה בדפוסים מקוריים, מגוון רחב של צלליותודיטיילים יחודיים. פריטי הלבוש והאקססוריז מתאימים לכל שעות היום – החל מלבוש קז’ואל לשעות העבודה והפנאי ועד ללבוש ערב נוצץ, בקו נשי ומוקפד על פי הטרנדים הבינלאומיים.

בקולקציה שלוש קבוצות מרכזיות :

ליין שבטי TRIBAL
שילוב של מגלי הארצות והמראה השבטי אפריקאי בהשראת האומן האפרו אמריקאי ניק קייב, פסל המעלה מיצגים נעים בשילוב מוסיקה בהשראת תחפושות שבטיות מסורתית, בצבעים עזים ואלמנטים פרימיטיביים. הצבעוניות השולטת הינה צבעוניות חמה של צבעי תבלין ואדמה כגון: חום, כרמל, קינמון, כמון, כורכום ושחור לבן לא מופרד. בהדפסים נעשה שימוש רב בדפוסי חיות, דפוסים אותנטיים ,צורות גיאומטריות, דפוסי טאי דאי ודפוסים במראה שכבות תוך שימוש בחומרי גלם טבעיים הנוחים ללבישה, לדוגמא: מכנסיים מבדי כותנה בשילוב ליקרה ובצביעות בטכניקות ידניות.

ליין לשעות הפנאי LEISURE
בגדים בגזרות נוחות, רפויות במראה ספורטיבי בהשראת עבודותיו של האומן הגרמני וולפנד לייב, שבילה את רוב זמנו במזרח הרחוק וספג את אומנות הזן והבודהיזם וכן העלה מיצגים מתבלינים וחומרים טבעיים. השימוש בצבעים בהירים של אבן ולבן עם נגיעות של צבעי סורבה כמו : לימון, מנתה, מישמש, ליים ומסטיק, לקוחה ממעצבי הפנים השוודים. קיים שימוש רב בבדים טכנולוגיים חדשניים המשמשים גם בגדי ספורט למשל מכנסי טייץ בהשראת מכנסי ריצה כשהסוד שלהם: חלקי הגזרה יוצרים מראה צר ומחמיא, בנוסף בדי ג’ינס רכים שעברו כביסות רבות, בדים עם משחקי אטום/שקוף, מכנסים עם כיסי רשת, חולצות רשת אובר סייז משודרגות באבני קריסטל, עליוניות רשת, וז’קטים גדולים בעלי ווליום המקבלים מראה חדש: עם וולן במקום כפתרה סטנדרטית (לא  מיועדים לרכיסה), מכנסי קפלים מרווחים מבדי אריג במראה סריג ועוד.

ליין פריחת הבארוק LAXURY
הפריטים בליין זה מושפעים מהאומנים הגדולים של תקופת הבארוק, סגנון ששלט באירופה מסוף המאה ה-16 עד אמצע המאה ה-18 והתאפיין בריאליזם רב המשופע ברגשנות דינאמיות ,פאר, מיזוג ניגודים, תנועה ודרמטיות. הצבעוניות השלטת הינה צבעוניות עזה ועשירה: טורקיז, ורוד, פוקסיה, זהב, אקווה, ענבר, מרין ורויאל, שפע של מוטיבים של פרחים במראה ריאליסטי ועיטורי זהב מסולסלים, גזרות עדכניות אך עם זאת נשיות וזורמות, שמלות עשירות בבדים משולבים כמו סטן ושיפון ושמלות מעטפת סקסיות בדפוס עשיר, חולצות אובר סייז מבדים נשפכים עם נגיעות חדשניות של שילובי ג’ינס או סריגים. בגזרת המכנסיים ניתן למצוא מכנסיים המאובזרים באבני קריסטל המעניקים לבגד מראה אריסטוקראטי, הפריטים מאובזרים בכפתורי זהב ופנינה (יש לציין כי הפריטים בקבוצה זו קיבלו יחס מיוחד בבניית הגזרה שדורשת גזירה ידנית של כל פריט בנפרד כמו בתפירה קוטור)

רשת קסידי בוטיק משיקה קולקציית קיץ 2012  רשת קסידי בוטיק משיקה קולקציית קיץ 2012

רשת קסידי בוטיק משיקה קולקציית קיץ 2012



עמוד זה נצפה: 687 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור