חיפוש באינדקס עסקים

רמינגטון קיץ 2015 טרנדים ומגמות בעיצוב שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 פברואר 2015

 רמינגטון קיץ 2015  טרנדים ומגמות בעיצוב שיער

הקיץ הקרוב יהיה כולו בסימן שנות ה 70 הזוהרות והנשים הגדולות שעשו אותו: פארה פוסט, דיאן וון פיסטנברג, ג’יין פונדה, שר ורבות נוספות שהציגו לאורך העשור כולו תסרוקות משופעות שיער פזור עד גובה החזה עשירות בנפח וטקסטורה

תסרוקות נפח – שנות ה 70 הפכו לאחד העשורים המזוהים ביותר ברמה של עיצוב שיעררמינגטון קיץ 2015 : טרנדים ומגמות בעיצוב שיער בעיקר בזכות אמזונה אחת, כוכבת המלאכיות של צ’ארלי, השחקנית האמריקאית פארה פוסט. השיער שלה, העשיר בנפח ובווליום שגור עד היום בעגה המקצועית של מעצבי השיער. בעונה הקרובה זוכות תסרוקות הנפח לעדנה מחודשת. הן מעצימות ומשדרגות את המראה ומספקות מראה של שיער עשיר ובריא

גזירות גסות ונונשלנטיות – התסרוקת הפזורות זוכות לטכניקת גזירה פשוטה ואהובה במיוחד על אוהבי סגנון ה Free Style. נגיעות פזיזות של להבי המספריים באיזורים אקראיים באזורי הצמיחה העיקריים שמטרתם לדלל ולאוור את הטקסטורה הטבעיים וליצור אי סדר נעים לעין לאורך נפילת השיער.

פוני עגול –הפוני העגול שמזכיר את מראה הדיסקו של שנות ה70 חוזר העונה מוברש ומכסה בנונשלנטיות את המצח. נהדר להדגשת עצמות לחיים ומקנה מסגרת חדה לבעלות מבנה פנים עגול. האלטרנטיבה המגונדרת שלו המותאמת יותר לשעות הערב ולאירועים מחייבים באה לידי ביטוי דרך פוני ארוך יותר, מטופל בקפידה במסלסל או מברשת, צונח ומכסה חלק ניכר של אחד מצידי הפנים.

בוהו שיק –  מראה של נערות הפרחים שגלש גם לתחילת העשור של שנות ה 70 חוזר העונה במלוא הדרו. טקסטורה המאופיינת בנפח של תלתלים מעודנים בדירוג עדין ולא אחיד, ספק עשוי ספק  מרושל. מראה הומוגני וטבעי.



עמוד זה נצפה: 494 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור