חיפוש באינדקס עסקים

תכשיטים – לכל אישה שרשרת

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 דצמבר 2007

נשים מבוגרות בד"כ עונדות שרשראות העשויות פנינים או מחרוזת המורכבות והמבוססות על אבנים יקרות והצעירות לעומתן מעדיפות צבעוניות, אורך והמון תנועה בתכשיט הנבחר. המעצבת טל קורולקר של המותג "טלילה לכל אישה שרשרת - טל קורולקרעיצובים" מסבירה כי היא מאמינה שלכל אישה יש את השרשרת המתאימה לה ואומרת: "אוסף פרטי של תכשיטים מעיד על אופיו של האדם, טעמו והעדפותיו ומבחינות רבות חושפות גם את שכבת הגיל שלו. כמעצבת, אני מאמינה בבחירה אישית המבוססת בין היתר גם על פי המגמות האופנתיות הקיימות.אני מאמינה שלכל אישה יש את השרשרת המתאימה לה".
נערות בגילאי 16-20
נערות צעירות בוחרות לא פעם תכשיט על פי המגמה העכשווית אליה הן נחשפות דרך התקשורת הכתובה והאלקטרונית. העדפה בשכבת גיל זו מבוססת בעיקר על כל מה שקשור לצבע ולצורה ופחות על עניין הנוחות. הנטייה היא לבחור בתכשיט בולט ולעיתים אף אינטנסיבי בכל הקשור לעיצוב, לגודל ולמשקל. עניין הנוחות כאמור אינו מהווה מכשול. שווי התכשיט כמובן ישפיע גם הוא על תהליך קבלת ההחלטות והנטייה היא לבחור בתכשיט משתלם ושיהיה במחיר אטרקטיבי.
נשים בגילאי 20-30
בשכבת גיל זו נשים רבות יעדיפו לענוד שרשרת אופנתית הבנויה מחרוזים גדולים,אבנים בולטות בעיצוב חדשני בהן יהיה סוג של תוכן ומסר. פרמטרים כמו רמת גימור,איכות החומרים,וההרמוניה שהם יוצרים יחד כמוצר מוגמר משפיעים יותר על תהליך הבחירה. הצבעים העדיפים הם אלו אשר נחשבים לבולטים ועזים. כיום,גווני האדום,הכתום,הצהוב והטורקיז שולטים בעיצובים האופנתיים ומשפיעים מאוד על תהליך הבחירה הסופי.
נשים בגילאי  30-50
יכולות לענוד גם קולרים (שרשראות צמודות צוואר) וגם כאלו הבנויים מחרוזים גדולים. בשכבת גיל זו נשים מעדיפות תכשיט המבוסס על אלמנטים עיצוביים מעניינים ומפתיעים במיוחד. פרמטר חשוב הוא עניין הנוחות כאשר אישה בוגרת תבחר בשרשרת מסוימת, עניין ההרגשה והביטחון בשימוש ישפיעו באופן משמעותי על תהליך הרכישה מצידה. ניתן יהיה להתפשר אולי על עניין  האופנתיות אבל לא יהיו פשרות לגבי המסר והתוכן של התכשיט הנבחר.
טיפ לבחירת תכשיט לפי גובה :
לנשים נמוכות מומלץ לבחור בתכשיט ארוך יותר מהרגיל.כזה שיהיה מבוסס על אלמנטים עיצוביים עדינים יותר. ניתן לבחור גם באופציה של שרשרת "קולר" צמודת צוואר אבל עדיף שתהיה מעוצבת מאבנים ו/או מחרוזים גדולים יותר. לנשים גבוהות רצוי להימנע מתכשיט ארוך העלול ליצור "משיכה" כלפי מטה. שרשרת באורך בנוני או צמודת צוואר תהיה האופציה העדיפה.


עמוד זה נצפה: 530 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור