חיפוש באינדקס עסקים

נעלי אוקספורד – B-unique

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 אוקטובר 2010

 

נעלי אוקספורד - B-unique. צילום: סטודיו מישלי.החורף הזה הולך להיות גברי, נוח ועם טוויסט אופנתי. נעלי אוקספורד עושות קאמבק וזוכות לעיצוב וטוויסט ייחודי ההופך אותן לפריט חובה בעונת חורף 2010-11. מותג ההנעלה  B-uniqueמעניק לאותן נעלי אוקסופרד אגדיות טוויסט המאפשר לכל אחת להרגיש ייחודית בהופעתה ולהתאים כמעט לכל מלתחה.

"גדולתן של נעלי אוקספורד טמונה בעובדה שהן חסרות זמן וגיל. הן מתאימות לסטודנטיות ולנשים בוגרות כאחד, והן תמיד נראות טוב ואופנתיות" מסבירה הסטייליסטית גאלה רחמילביץ’, "ניתן לשלב אותן למראה קז’ואל ליום יום עם ג’ינס וטוניקה או חולצה שעוטפת את קימורי הגוף, או למראה ערב עם חליפה יפה או שמלה באורך מידי (עד קו הברך)" הוסיפה רחמילביץ’.

"כמו באמנות גם בעיצוב אופנה, דווקא שילוב של חומרים מנוגדים, טקסטורות ובדים ואף עיצוב גברי לנשים מספק בסופו של דבר עניין, יופי ויוצר את ההרמוניה", מוסיף שלומי ביסה, מעצב הבית של B-unique.

בסדרת נעלי אוקספורד ניתן למצוא דגמים המשלבים שרוכים, במגוון דוגמאות ושילובי בדי קנבס לצד עור איטלקי. הנעליים זוכות לנוחות הודות לאימום ולעקב יציב הנישא לגובה של 5-7 ס"מ כך שתוכלי לזכות בכמה סנטימטרים של גובה אך גם תוכלי להתהלך כל היום בנוחות מבלי לסבול. ניתן להשיג בגווני שחור, אפור, בורדו, קאמל.
מחיר: 299 ש"ח.



עמוד זה נצפה: 636 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור