חיפוש באינדקס עסקים

צובעת שיער? כך תמזערי את הנזקים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 אוקטובר 2009

איציק סרדיניה - מנהל בית הספר לעיצוב שיער שוקי זיקרי דוריצביעת שיער בתדירות של פעם ב-4-6 שבועות עלולה להזיק לו. הכימיקלים והחמצן המצויים בחומרי הצבע גורמים לשערה לאבד את הברק והגמישות ואיכותה יורדת.
מנהל האקדמיה לעיצוב שיער שוקי זיקרי דורי, איציק סרדיניה, מסביר כיצד תוכלי למזער את נזקי הכימיקלים ולמנוע את מראה ה"קש" של השערה.

  1. רווחו את הזמן בין צביעה לצביעה. על שורשי השיער הלבנים תוכלו להתגבר בעזרת מקלוני צבע המאפשרים לכסות את שורשי השיער בלי להזיק להם. תכשירים אלו יורדים עם החפיפה וניתן לרכוש אותם בגווני השיער השונים.
  2. רכשו תכשירי צבע של חברות טובות ומוכרות. מותגים מוכרים וידועים למדו במהלך שנות פעילותם לייצרצובעת שיער? כך תמזערי את הנזקים. שוקי זיקרי דורי. תכשירים המכילים מינונים קטנים יותר של כימיקלים ואמוניאק. במוצרים אלה קיימים שמנים וחומרי הזנה לשיפור מראה השיער.
  3. שימו לב לכך שהחומר המחמצן הוא בעל מרקם קרמי ולא מימי (תכשיר קרמי עדין יותר לשיער).
  4. ניתן להשתמש באמפולות המכילות מקדמי הגנה לשיער. אמפולות אלה מכילות ריכוז גבוה של ויטמין E ושל נוגדי חמצון אחרים, דבר המגן על השערה מפני חמצון וחשיפה לתנאי אקלים קשים.
  5. אם אין לכם שיער שיבה, הסתפקו בשטיפות. חומר השטיפה צובע את השיער (ושומר על הגוון למשך כחודשיים) ולרוב אינו מכיל אמוניאק.
  6. כאשר אתם צובעים את השיער, דאגו לצבוע את שורשיו ורק ב-10 הדקות האחרונות לפעולה צבעו את יתר השיער.
  7. השתמשו בשמפו לשיער צבוע, רצוי מתוצרת של חברה מוכרת. הקפידו על שמפו בעל 5-5.5PH, עשיר בלחות ומספק הגנה למעטפת השיער.

 



עמוד זה נצפה: 533 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור