חיפוש באינדקס עסקים

גוון בעל מראה זהוב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

מעצב שיער –רונן פלג תל השומרבעבר גווני הבלונד כבשו את כולנו ויצרו טרנד עולמי – גוון בעל מראה זהוב על גבול הבלונדיני ונשים רבות בחרו באופציה זו כברירת מחדל בכל ביקור במספרה או בצביעה באופן עצמאי בבית.

הנטייה הייתה ליצור את הצבע הבהיר בלי שום קשר לגוון העור. בנוגע להתאמה אופטימאלית גם נתוני  השיער הטבעי הקיימים לעיתים אינם מאפשרים צביעה לגוון בהיר ובכל זאת נשים רבות שבחרו בביצוע צביעת השיער לגוון בהיר השיגו תוצאה מוגבלת ומוצלחת באופן חלקי .

לאחרונה ,גווני האדום  נבחרים לשימוש כמעט בכל פעם בהם אנו צובעים שיער . הכוונה היא לבחור גוון שולט כללי שישמש כרקע כללי בשיער כולו ובתוכו ליצור אפקטים של גוונים אופנתיים וזוהרים להשגת מראה ייחודי .
"פלאש טון" הינה שיטה מתקדמת ליצירת צבע מלא בפיגמנטים קוסמטיים החודרים אל תוך השיער ויוצרים הלה של צבע מלא בניואנסים בהתאם להשתקפותו באור . גווני התפוז נחשבים למאוד אופנתיים וחשוב להתאים את הגוון בהתאם לצבע הכללי הקיים בשיער. גווני תפוז (כתום עז) יתאימו לשימוש על גווני צבע חום בהיר או נחושת עמוקה ,חום ערמונים כאשר החלק הקדמי יודגש באמצעות הגוונים הכתומים .
גווני האדום יתאימו יותר לצבעי שיער בגוון חציל כהה/מהגוני איתם ניתן ליצור את הקונטרסט הרצוי והדרוש – כך שיבלטו במינון הנכון .גוונים של אדום בהיר יותר יתאימו לשימוש על גוון חום עמוק טבעי בינוני עד בהיר בו האדום משתלב בעדינות ויוצר הרמוניה. רצוי לבחור בגוונים מעודנים בפיזור רחב ככל האפשר או תוך התמקדות על מיקום ספציפי בהתאם לקו העיצובי.

מעצב שיער –רונן פלג תל השומר
איפור –שחר גפני
צלם – זאב וירצר
עיבוד תמונה – ענת כהן
סטיילינג – אסנת פלג


עמוד זה נצפה: 570 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור