חיפוש באינדקס עסקים

גוונים על בסיס צבע קיים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוגוסט 2007

גוונים על בסיס צבע קיים" דרך יצירתית ואופנתית במיוחד בתחום צביעת השיער המקובלת מוכרת בהגדרתה "גוונים" במספרות ונחשבת לשיטה מועדפת בקרב נשים בעלות שיער טבעי בגוונים חום בהיר ועד בלונד בנוני". כך מסביר מעצב השיער שאולי לב .

"למעשה ,מדובר בשיטת צביעה המאפשרת שמירה על הקיים (הרקע בשיער הטבעי) תוך שילוב של גוון אופנתי המתווסף לשיער בתפזורת ואינו משנה באופן טוטאלי את הגוון הקיים . היתרון הנוסף הוא בכך שאין תלות וצורך בצביעה חודשית (בפי שמקובל על שיער צבוע ) על בסיס קבוע .

מספיק לחזור על הפעולה כל ארבעה עד לשישה חודשים כדי ליהנות ממראה אופנתי ומסודר . במקרים רבים בהם הנך מעוניינת במראה אופנתי ויחד עם זאת ללא שינוי דרמטי הגוונים נחשבים לפתרון הטוב ביותר ולתשובה המקצועית מצד מעצב השיער .גוונים אופנתיים יכולים להיות מורכבים ממספר צבעי שיער והרעיון הוא "לשזור " בתוך נייר כסף (היוצר את ההפרדה בין קבוצות השיער ) במקומות הרצויים על פי סגנון התספורת ,אורך השיער והמרקם הקיים בו מבחינת העובי .

טיפ: ככל ששיערך הטבעי בהיר ביותר מומלץ לבחור בגוונים דקים יותר ליצירת הרמוניה והתמזגות .

ככל שהשיער הטבעי כהה יותר כדאי ליצור גוונים בכמות קטנה יותר ובגוון משמעותי שייראה למרות הכהות הקיימת . בכל מקרה לפני קבלת החלטה על גוון ספציפי חשבי מה היית רוצה להשיג במראה הסופי ,במה את מעוניינת לשדר מבחינת ההופעה החיצונית ,מה הסגנון האופנתי שהכי מדבר אלייך ולמה את מתחברת מבחינת הגוון הסופי שיתקבל בשיערך .

חשבי לרגע האם תהיי מעוניינת בגוונים זהובים על רקע שיער שחור או חום כהה?? האם תרצי גוונים אדומים על שיער בלונדיני בהיר ?? על מנת שלא יהיו הבדלים משמעותיים חשוב להיוועץ לפני כן, לבחון את קטלוג הצבעים ואת האפשרויות הקיימות גם מבחינת חומרי הצביעה המיועדים לשימוש בשיערך.

תשובות לשאלות מוכרות :

  1. האם ביצוע של גוונים על השיער עלול לגרום לנשירת שיער ?
    תשובה : אין קשר. צביעה בשיטה הרגילה או בשיטה של גוונים בנייר כסף איננה אמורה להזיק לשיער בכל מה שקשור לעמידות ובטח לא לגרום לתופעה של נשירה מהשורשים . במקרים בהם הנך סובלת מתופעה זו יש לפנות לרופא המשפחה כדי לבצע אבחון מעמיק כדי לזהות את הגורם לתופעה .
  2. לאחר ביצוע גוונים במקרה בו אהיה מעוניינת לחזור לצבע הטבעי הקודם שהיה לי מה הן האפשרויות העומדות בפניי?
    תשובה : במידה ולאחר ביצוע הגוונים תקבלי החלטה לחזור לצבע שיערך המקורי דעי כי קיימת אופציה כזו אך לעולם לא ניתן לחזור למצב טבעי בו השיער חוזר לקדמותו כפי שהיה נטול פיגמנטים קוסמטיים .ניתן בהחלט לגרום לכך שיהיה כיסוי כמעט מלא של הגוונים על ידי צבע עדין כמו שטיפה או צבע קבוע עם חמצן אך השיער ייחשב כבר ל"לא טבעי" מבחינת הגוון החדש.
  3. יש לי חברה שעברה תהליך של גוונים שלאחריו השיער התייבש בצורה קיצונית והפעולה גרמה בנוסף למראה שיער מחוספס וחסר ברק –מה הסיבה ?
    תשובה: כל פעולה בשיער המחייבת שימוש בחומרי צבע ,גיוון או הבהרה משפיעה במידת מה על הטקסטורה של השיער .ברור כי השיער שעובר תהליכים עם חומרי צבע שונים עלול ללאבד מעט מהטבעיות שלו אבל עדיין אין זה אומר שאת תהיי צפויה למהפך שלילי כמו זה שתיארת . אני יכול לומר כי כיום המוצרים המתקדמים העומדים לרשות אנשי המקצוע מעניקים בטחון בתוצאה יותר משהיה בעבר אבל כמובן שהתוצאה תלויה בגורם האנושי ,באבחון המקצועי כשלב מקדים ובהתאמה מקסימלית בכל הקשור לשימוש בחומרי הצבע .


עמוד זה נצפה: 694 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור