חיפוש באינדקס עסקים

עיצוב שיער לקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 פברואר 2008

עיצובי שיער - ניסו אשכנזילקראת הקיץ, מעצב השיער ניסו אשכנזי מחולון נותן טיפים לעיצוב השיער וטיפוחו לקראת הקיץ. ניסו מחלק את תהליך הכנת השיער לקראת הקיץ למספר שלבים:
שלב האבחון  עיצוב שיער לקיץ – זהו השלב בו כדאי לבחון את גוון השולט בשיער. במידה ושיערך צבוע, יש לוודא כי הגוון אחיד בכל השיער , מהשורש ועד הקצוות, ובמידה והשיער דהוי, ללא ברק וחסר גמישות, כדאי לבדוק אופציה לתספורת וזאת על מנת לשפר את המצב הקיים.
שלב התספורת עיצוב שיער לקיץ – במידה וקיים צורך, מומלץ להסתפר וזאת על מנת שיהיה ניתן ליצור רעננות בשיער ולאפשר לו גמישות. ההמלצה אינה מיועדת לביצוע שינויים מהותיים בתספורת מבחינת הקו העיצובי בחודשיים הקרובים, אלא להגיע עד לחודש מאי, (לעבור את תקופת השרב שתוקף אותנו בד"כ במהלך אפריל) ואז לקבל החלטות מחדש בכל הקשור לקו התספורת המועדף. תספורת קצרה בקיץ תהיה עדיפה מכל הבחינות.זהו זמן טוב לביצוע שינויים במראה ולגלות את המראה החדש שלך!
שלב צביעת השיער עיצוב שיער לקיץ – מומלץ להימנע מבחירה בצבעים בהירים מדיי הדורשים שינויים קיצוניים במבנה השיער. במקרים בהם השיער כהה מדיי, מומלץ לבחור בגוון אופנתי כדי שלא ייווצר צורך בהבהרה אינטנסיבית. באופן כללי מומלץ ליצור את הגוונים בשיער על בסיס הפיגמנטים הקיים בו. צבע קוסמטי מתמזג עם הגוון הטבעי וכך נוצר הצבע החדש בשיער כשהמטרה היא ליצור שינוי בגוון אך לעשות זאת במתינות.
בחירת מוצרי השיער לשימוש יומיומי – עכשיו הזמן לבצע בדיקה מקיפה בכל הקשור למגוון מוצרי השיער הקיימים על המדף. תקופה זו מלאה בהשקות של מוצרים חדשים ויש לא מעט הפתעות וחידושים טכנולוגיים ואם זה אפשרי רצוי לדחות מעט את הרכישה של סדרת המוצרים לקיץ עד לזמן בו תיחשפי לכל המגוון העדכני וזאת לאחר שתבצעי בדיקה יסודית של תכונות המוצר וברור על מרכיביו. חשוב לבחור במוצרים המועשרים בלחויות ובמרכיבים טבעיים עדינים לשימוש בחודשי הקיץ. מסנני קרינה הם מרכיב חשוב לא פחות וכדאי לבחון את הכדאיות של כל מוצר גם על בסיס המחיר שלו לצרכן.
ולסיום טיפ מקצועי לנערות – בחודשי הקיץ כדאי מאוד לפני קבלת ההחלטה על צביעת השיער לבדוק את האפשרות של שימוש בשטיפות צבע לשיער שאינן מכילות אמוניה ועם חמצן בריכוז ובכמות נמוכה מאשר הקיים בצבעי השיער הרגילים. הימנעו ככל האפשר מצביעה אינטנסיבית הדורשת לבצע תהליך קשה באופן יחסי לשיער. כיום ניתן למצוא קשת של גוונים מאוד רחבה וניתן לבחור מתוכה את הגוון האופנתי שהכי יתאים לך מבלי צורך לעבור את שלב הצביעה



עמוד זה נצפה: 639 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור