חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לצביעת שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 ספטמבר 2007

ז’אן דוצי עשרה טיפים לצביעת שיער:

1. ללא ספק, עדיף להתמיד ולצבוע את השיער במספרה אחת לאורך זמן ,שכן מעבר אינטנסיבי בין ספרים שונים מיד אחת לשנייה, מקצועי וטוב ככל שיהיה, עלול לספק את אותה תוצאה של צביעה ביתית הנחשבת לפחות איכותית וזאת בגלל חוסר הקביעות.

2. אך אם בכל זאת בחרת לבצע את הצביעה בבית, עליך לצבוע את שיערך לפחות פעם אחת במספרה באופן מקצועי, וזאת בכדי לדעת את רמת הבהירות של הצבע.

3. חשוב לזכור – צבע לא מבהיר צבע

4. יש מספר טכניקות לצביעת השיער , המוכרת ביותר היא טכניקת השבילים, המתבצעת ע"י חלוקת השיער ל- 4 חלקים באותו אופן שעושים גוונים.

5. לבעלות שיער לבן- חשוב מאוד להתחיל את תהליך הצביעה מהחלק הקדמי של הראש – איזור הרקות . הסיבה לכך היא , שאיזור זה נחשב לאזור חם , דבר המקצר את זמן ההמתנה והמוכנות של הצבע, בהתחשב בכך, שלצבע לוקח זמן ממשוך יותר לעבוד על צבע שיער לבן
.
6. למי שאין שיער לבן- את תהליך צביעת השיער נתחיל מאמצע הראש כלפי מטה ( העורף ), ולאחר מכן, נעבור לצבוע את החלק הקדמי של הראש – איזור הרקות , וזאת מאחר שבאזור זה של הראש  מוכנות הצבע מהיר יותר, וזמן ההמתנה קצר יותר .

7. למי שאין שיער לבן- מומלץ לעשות שטיפה ללא אמוניה ( חומר המצוי בתוך הצבע עצמו, ותפקידו לפתוח את השערה בכדי שהצבע יחדור פנימה לתוכה באופן מוחלט )

8. חשוב מאוד- לאחר הצביעה ושטיפת השיער יש להשתמש במסכת שיער המתאימה לסוג השיער. יש לזכור, כי השערה בשלב זה עדיין פתוחה ורגישה , ולכן יש לסגור את השערה, בצורה נכונה ויעילה על מנת שהצבע יחזיק מעמד זמן רב יותר, שכן שערה סגורה היא שערה אטומה הנראית בריאה יותר.

9.  שתי מסיכות שיער מאוד מומלצות – האחת ויטמינו קולור של חברת לוריאל והשנייה אינובה ריפר של אינדולה שאף יותר זולה מזו של לוריאל.

10. טיפ- ניתן להוסיף למסכה שמן פשתן או שמן זית הידועים ביעילותם



עמוד זה נצפה: 506 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור