חיפוש באינדקס עסקים

פילינג גוף במרכז – פזית קינן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 נובמבר 2010

 

פילינג גוף במרכז - פזית קינןלעיתים אנחנו שוכחים שגם על הגוף ישנה שכבת עור אשר כמו עור הפנים עלול להתייבש, להתחספס, לסבול מהופעת פצעונים וכדומה. נכון שרוב שטח עור הגוף מכוסה בדרך כלל בבגדים, אך גם מתחת לבגדים חשוב שעור הגוף יהיה רענן וחלק. חשוב להעניק תשומת לב וטיפוח גם לעור הגוף. אחד השלבים המרכזיים בשגרת טיפוח לעור הגוף הוא פילינג הגוף.

כמו עור הפנים ניתן להסיר מהגוף את שכבת תאי העור המתים, את העור היבש, להחליק את האזורים המחוספסים, להזין או לייצב את העור לעומקו לעיכוב הזדקנותו ומניעת הופעת פצעונים.

טיפולי פילינג גוף מקצועיים המבוצעים בידיים מיומנות יכולים לא רק לרענן את עור הגוף אלא גם לעורר את הגוף כולו, לשחרר שרירים תפוסים, להגביר את זרימת הדם מתחת לעור, וליצור בך הרגשה של רעננות נמרצת.

טיפולי הפילינג לגוף יכולים להתבצע במגוון שיטות ובשימוש במגוון חומרים. הבחירה בשיטת עבודה או בחומרים מסוימים לפילינג הגוף נתונה בידי הקוסמטיקאית המטפלת כשהמטרה היא להמס תאים מתים,להזין את העור ולרענן אותך עצמך להתחדשות והחייאה.

בקליניקה של פזית קינן מוצעים טיפולי פילינג גוף במרכז הארץ ברמה מקצועית גבוהה. נשים רבות לוקחות שעה באמצע היום, בהפסקת הצהריים שלהן וחוזרות לעבודה או להמשך שגרת היום כשהן רעננות כמו לאחר מנוחה עמוקה ועם עור גוף חלק ונעים למגע שכולו בריאות וטיפוח. לאחר טיפול כזה תצאי לא רק עם עור גוף חלק ובריא יותר אלא גם מלאת חיים מרץ ומוכנות להמשיך בשגרת היומיום שלך.

פילינג גוף במרכז - פזית קינן
פילינג גוף במרכז – פזית קינן



עמוד זה נצפה: 360 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור