חיפוש באינדקס עסקים

פדיקור דגים – חוויה מפנקת במיוחד

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 ינואר 2011

פדיקור דגים - חוויה מפנקת במיוחדאם עוד לא שמעתם של פדיקור דגים, יש לי העונג להציג בפניכם את אחד מפלאי הטבע העומד לרשות עולם הטיפוח – דג מים מתוקים קטן הנקרא בעברית עגלסת הנחלים (מהמילה לסת עגולה), מוכר זה מכבר בעולם כדג מרפא אשר בתהליך טבעי לגמרי מסיר מכפות הרגליים את כל שכבות העור המת, ללא צורך בשימוש בסכינים, שיוף, כאב או סיכון (במקרה של רגליים סוכרתיות למשל).

כלומר, ניתן להכניס את כפות הרגליים למים בהם שוחים דגיגים כאלה ולהוציא אותן כשהן חלקות ונעימות למגע אחרי שעברתם בעצם טיפול פדיקור מדוקדק ויסודי.

פדיקור דגים הוא טיפול נעים והמגע עם הדגים מלטף ומעניק חוויה מפנקת במיוחד. טיפול פדיקור דגים מומלץ במיוחד לסובלים מפסוריאזיס, סכרת או בעיות עור הגורמות להיווצרות עור יבש ויבלות.

מכוני יופי רבים, ספא, צימרים, בתי מלון ועוד כבר הכניסו את טיפולי הפדיקור דגים כחלק מחבילות הפינוק והטיפוח שהם מציעים ללקוחותיהם. חברת ליבינגרין, מגדלת ומשווקת את דגי גרא רופא (השם הלועזי של הדגיגים) ומציעה מערכת דקורטיבית ויעילה כדי שגם אתם תוכלו להציע ללקוחותיכם טיפולי פדיקור דגים. למי שדואג, אז לא – כמעט שאין צורך בתחזוקה, המים נשמרים בסטריליזציה מוחלטת בעזרת נורת אולטרא סגול, אין צורך להחליף את המים, אין צורך להוציא ולהכניס את הדגים – הכל פשוט והטיפול בטוח לחלוטין. את הצילום מטה צילמנו במספרת יוסף עיצוב שיער בנס ציונה שהיתה מחלוצי השיטה באזור.

"עמדת פדיקור דגים מקשטת לנו את המספרה והנשים עומדות מבקשות לשמור להן תור לפדיקור, מאז שאנחנו מציעים את הטיפול" מעידים יוסי ורוני בוסקילה מנהלי המספרה (בתמונה: עמדת פדיקור דגים במספרת יוסי ורוני בוסקילה).



עמוד זה נצפה: 525 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור