חיפוש באינדקס עסקים

הסרת שיער בחורף – להסיר ולספר לחבר’ה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 ינואר 2011

הסרת שיער בחורף - להסיר ולספר לחבר’הגברים יקרים, אם פעם חשבתם שהעולם שייך לשעירים, שכל השעיר – גבר ושגברים עם שיער על החזה הם גברים אמיתיים, קבלו תיקון. האופנה כיום מכתיבה עור חלק משיער מיותר גם לגברים. יותר מזה, סקרים מוכיחים שנשים בכל הגילאים, בכל הדתות, בכל המדינות ובכל הצבעים – מעדיפות את הגברים שלהן בלי שיער מיותר.
שורה תחתונה – שיער מיותר זה אאוט ועור חלק זה אין, בגדול. וכפי שאמרו חל"ס (חכמינו לענייני סטייל) מי שטרח להסיר שיער בחורף ייהנה להסיר חולצה בקיץ.

לכן החורף הוא העונה  המתאימה ביותר להסיר שיער מיותר גם על הגוף וגם על הפנים. החורף הוא העונה בה אנו מתכסים בשכבות של בגדים המסתירים את השיער. ברוב המקרים איננו משתזפים בחורף, העור בהיר יותר והשיער בולט יותר, מה שמקל על התמקדות בשיער בזמן הטיפולים להסרתו, העונה האידיאלית להסרת שיער מיותר היא החורף.

למרות שטיפולי הסרת שיער בשיטת SHR אינם מסכנים את המטופל בכוויות וכתמי עור ולכן מתאימים לביצוע גם בעונת הקיץ, ללא הגבלה בחשיפה העור לשמש, הרי בכל זאת נוח יותר לבצע את הסרת השיער לצמיתות דווקא בחורף. השנה במיוחד, לאור תחזיות החורף היבשות שלנו והשמש החורפית הממשיכה בעקשנות לשזף אותנו, חשוב לבחור בשיטה להסרת שיער לצמיתות שאין צורך להתחשב בשמש, הסרת שיער בטכניקת SHR.

עולם הסרת השיער לצמיתות מציע טכנולוגיות מכשירים ושיטות שונות בכל הארץ ובכל העולם. בקליניקה לקוסמטיקה פרא רפואית פייס-לוק מציעים טיפולי הסרת שיער בשיטת SHR מתוך ביטחון שזו הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית ביותר. הטכנולוגיה מאושרת על ידי רופאים, השימוש בה הוכח כיעיל וכבטוח ביותר, והוא נחשב ברחבי העולם לבחירה הטובה ביותר. הטיפול מתאים לכל סוגי העור והשיער. אין צורך בתכשירי אלחוש והכי חשוב, זהו טיפול הסרת שיער לצמיתות ללא כאבים. לבוא לטיפולי הסרת שיער בשיטת SHR בפייס לוק גורמת לרבים מהמטופלים הגברים להסיר (את השיער) ולרוץ לספר לחבר’ה. להמליץ גם לאחרים. וזו ההוכחה להצלחה שלנו.

וגם – לנשים הקוראות את הכתבה – בינינו, נכון שבחורף, עם כל השכבות לא רואים את השיער המיותר שלך. אבל קחי בחשבון שתי נקודות למחשבה מנקודת מבט נשית:
– מי שמסירה שיער בחורף, תוכל להיות חלקה וספונטנית בקיץ. ללבוש ביקני, לקפוץ לים, ללבוש קצר וחשוף וחצוף, בלי הגבלה (מבחינת השיער).
– גם בחורף יש הפתעות ורגעים שהשיער המיותר הזה מהווה שיקול ומקלקל את הרגע. לא?
אל תתני לשיער המיותר להרוס את הרגע. הסירי אותו מראש.



עמוד זה נצפה: 437 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור