חיפוש באינדקס עסקים

איימי מאלינס – L’ORÉAL PARIS

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 מרץ 2011

איימי מאלינס - L’ORÉAL PARISנבחרת החלומות של המותג L’ORÉALPARIS מורכבת מכוכבות בינלאומיות ומובילות דעה המגיעות מכל קצוות העולם ומייצגות את הפנים השונות של היופי, ביניהן: גוון סטפאני, ג’ניפר לופז, מילה ג’ובוביץ’, רייצ’ל וייס, ביונסה נואלס, דיאן קרוגר, קלאודיה שיפר, אוונג’לין לילי, אנדי מקדואל, אווה לונגוריה, פרידה פינטו ועוד.

איימי מאלינס: "הסמלים של לוריאל הם הנשים היפות ביותר בעולם ואני גאה להצטרף למשפחה הזאת. התגית BecauseIamWorthIt אומרת לי הרבה. היופי חודר אל מעבר לעומק העור: הוא יכול להיות אמצעי לאישור עצמי, סמן אמיתי לאישיות ולביטחון".

בימים אלה, לוריאל פריז מותג הקוסמטיקה הבינלאומי מצרף לשורותיו דוברת חדשה ויוצאת דופן – איימי מאלינס, ספורטאית מצטיינת קטועת רגליים, דוגמנית ושחקנית כובשת באמצעות הכריזמה והקסם אישי שלה. מאלינס הצטרפה ל"נבחרת החלומות" של המותג, ותוביל את החידושים האחרונים בקטגוריות האיפור והטיפוח. לדברי סיריל שפוי, הנשיא הבינלאומי של המותג לוריאל פריז: "איימי מגלמת את האישה של לוריאל באופן מושלם: היא נפלאה, כריזמטית, חזקה. החיים שלה יוצאי דופן בכל המובנים".

איימי מאלינס - L’ORÉAL PARISאיימי נולדה עם אנומליה בגפיים ואיבדה את שתי רגליה כאשר הייתה בת שנה, מאז היא מתהלכת על רגליים תותבות, מה שלא הפריע לה להגיע להישגים מרשימים. היא מודה לגופה הייחודי עבור יכולתו לפתח מובן של יופי וזוהר אישי. העוצמה והנחישות שלה נתמכו בדמיון פעיל, שבו היא טענה לאוטונומיה על הזהות שלה, והצליחה לשנות באמת את האופן שבו העולם רואה אותה כאישה לכל דבר.

בשעה שלמדה באוניברסיטת ג’ורג’טאון במלגה אקדמית מלאה, איימי פרצה בקריירת ספורט מטאורית: היא הייתה האישה הראשונה עם פרוטזות שהשתתפה בתחרויות ברמה הקשה ביותר. היא התחרתה באולימפיאדת הנכים לשנת 1996 באטלנטה בריצות ל-100 ול-200 מטרים ובקפיצה לרוחק, וקבעה שיאי עולם בכל שלושת המקצועות. בשנת 2007, היא הפכה לנשיאת איגוד הנשים בספורט, והייתה סמל של כבוד לכל הנשים האתלטיות בארצות הברית.

עם זאת, היא לא עצרה שם: היא העבירה את מוקד העניין שלה לעולם האופנה. בשנת 1999 היא הפכה למוזה של מעצב האופנה הבריטי אלכסנדר מקווין, וצעדה על המסלול בתצוגת האופנה בלונדון כשהיא משתמשת בפרוטזות מגולפות מעץ. אבן הדרך התרבותית הזאת הוכרה על ידי רבים, והמגזין פיפל (People) כלל אותה ברשימת "50 הנשים היפות ביותר בעולם".

גם עולם הקולנוע נפתח בפני איימי. היא הוכרה בהופעתה בסרט Cremaster3 של האמן העכשווי הנודע מת’יו ברני, בשנת 2003, והמשיכה את שיתוף הפעולה עמו בסרט AncientEvenings, עיבוד של רומן מאת נורמן מיילר, שבו היא מככבת בתפקיד "איזיס".



עמוד זה נצפה: 401 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור