חיפוש באינדקס עסקים

פיגמנטציה – כתמי שמש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 מרץ 2010

 

הופעה של כתמי שמש – פיגמנטציה, נוצרת בעקבות חשיפה מרובה לקרני השמש. נשים רבות סובלות מתופעת פיגמנטציה וכתמי שמש בעקבות האקלים החם השורר בישראל. פיגמנטציה היא למעשה תהליך של שיזוףפיגמנטציה - כתמי שמש. מכון קוסמטיקה קוסמטי-לי. המתקיים כאשר בעקבות חשיפה לקרני השמש, נוצר בשכבת העור העליונה (אפידרמיס) פיגמנט הנקרא מלנין אשר מסייע לנו בהגנה מפני קרני השמש ע"י ספיגתם ולאחר מכן החזרת קרני השמש החודרים לעור וע"י כך הוא מסייע במניעת נזקים לתאי העור.
תהליך ייצור המלנין הוא למעשה תהליך של שיזוף המגן על העור אולם כאשר לא מתקיים פיזור אחיד של הפיגמנט, נוצרי כתמי השמש המאפיינים את תופעת הפיגמנטציה.
גורמים נוספים לתופעה זו מעבר לחשיפה לקרני השמש הם גלולות למניעת הריון, שימוש בתרופות, תהליך ההזדקנות, תחליפי הורמונים. מכיוון שתופעת הפיגמנטציה נוצרת בעיקר בעקבות חשיפה לקרני השמש, מומלץ ביותר למרוח את חלקי העור החשופים בקרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה בכל יציאה מהבית. בנוסף, ישנם כתמי הריון הנקראים "מלזמה". הכתמים מופעים בדרך כלל באזור המצח והלחיים.
הבעיה העיקרית של תופעת כתמי השמש – פיגמנטציה, היא אסתטית בעיקרה ולכן מומלץ לעשות פילינג עמוק אשר מעניק את הפתרון המושלם לפיגמנטציה.
מכון הקוסמטיקה קוסמטי-לי בהנהלת סיגלית מקמל המתמחה בפתרונות אסתטיים מקצועיים, מציע מגוון טיפולים המסייעים בהעלמת כתמי השמש.
"האקלים הישראלי הוא גורם מפתח בתופעת הפיגמנטציה. חשיפה יומיומית לקרני השמש ללא שימוש קבוע בקרם בעל מקדם הגנה גבוה היא לרוב הסיבה היוצרת את כתמי השמש על פני העור. אני מזמינה אותך להגיע אליי לפגישת ייעוץ חינם בכדי שנוכל יחד להעלים את הכתמים" מוסרת סיגלית המציעה במכון קוסמטי-לי בנוסף גם טיפולי הסרת שיער IPL, טיפולי פילינג, טיפולי פנים מתקדמים וטיפולים נוספים.



עמוד זה נצפה: 442 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור