חיפוש באינדקס עסקים

בושם חדש מבית מעצב העל איסי מיאקי

פורסם מאת: בתאריך: 29 מאי 2013

בושם חדש מבית מעצב העל איסי מיאקימסיבת הקיץ הסקסית של איסי מיאקי מפגישה בין הניחוחות הקלאסיים של מעצב העל לבין מתיקות סוערת וזוהרת של פירות אקזוטיים עסיסיים

מעצב העל הבינלאומי איסי מיאקי משיק מהדורה קיצית, צבעונית ומרעננת  לגבר ולאישה בהשראת פירות אקזוטיים:l’Eau d’Issey.  אינטרפטציה חדשה ואנרגטית של ריחות, צבעים וטעמים על מנת להדגיש את הניגודים בין מתיקותם הזוהרת והעסיסית של הפירות האקזוטיים- לבשמים הקלאסיים והאהובים.

הבשם הנודע Alberto Morilas רקח פרשנות מרתקת לבשמים הקלאסיים,  על מנת להדגיש את הניגודים ולהגביר את עונג הגילוי מחדש המשקף משחק מחבואים. התוצאה המתקבלת הנה של ניחוחות מתוקים ועסיסיים של קיווי וליצ’י.

מהדורת קיץ 2013 לגבר ולאישה לובשת מראה מעורר חושים של צבעוניות זוהרת ו פירות אקזוטיים, שמעוררים חשק לרוץ בבגד ים ולהימלט לחופשה חלומית.

בושם חדש מבית מעצב העל איסי מיאקיהבושם לאישה- l’Eau d’Issey  – EDT
הניחוח: Alberto Morilas תרגם את הצבעים הזוהרים והמרקמים של פירות הליצ’י ואשכולית אדומה לבושם רענן, קיצי וייחודי. התווים העליונים- נפתחים באקורד חמצמץ של אשכולית האדומה וליצ’י היוצרים ניחוח ייחודי. תווי הלב- מתמזגים בכישרון רב עם הטריות התוססת של הפסיפלורה והגויאבה שבחר לתווי המרכז, בעוד כדי להעשיר את כל הניחוחות במגע נשי תווי, הוא ריכך אותם באמצעות תווי הבסיס- המשלבים עץ ווניל.

הבקבוק: הבקבוק שמר על צלליתו המוכרת של החרוט האייקוני, אך לצד זאת הוטבע על גבי הזכוכית פלח עסיסי  של ליצ’י בסגנון פופ ארט קליל.

הבושם לגבר- l’Eau d’Issey  – EDT לגבר
הניחוח: הבשם  Alberto Morilas, בחר לשים פוקוס בבושם הגברי על פרי הקיווי בשילוב ניחוחות של כוסברה ואשכולית לתווי הראש של הבושם. תווי הלב- ממשיכים את האקורד הייחודי בניחוחות של אננס ואגוז מוסקט ולפירות ולתבלינים האלה החליט להוסיף ניחוחות עציים בתווי הבסיס, על מנת להוסיף עומק רב. הניחוח המתקבל הנו של בושם גברי וחושני המזכיר בהוקרת התודה שלו את צמח הוטיבר.

הבקבוק: צללית גברית, שומרת על המסורת המלבנית.  על גבי הזכוכית והמארז מוטבע ציור של פרוסת קיווי בקו פופ-ארט מינימליסטי וקליל.

מעצב העל הבינלאומי איסי מיאקי, משפיע ומכתיב מגמות אופנה עולמיות, נחשב לאחד מהאבות המייסדים של האופנה    היפאנית העירונית והמודרנית. הבושם הראשון שלו  L’EAU D’ISSEY הושק לראשונה בשנת 1992 ומאז נחל הצלחה והשיק בשמים רבים לגבר ולאישה.
 



עמוד זה נצפה: 480 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור