חיפוש באינדקס עסקים

איסי מיאקי – L’EAU D’ISSEY FLORALE

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 פברואר 2011

להיות היכן שאף אחד לא ציפה שתהיה, היא פילוסופיית החיים של איסי מיאקי. בשנת 1992, כאשר מיאקי יצר את הבושם הראשון שלו L’Eaud’Issey הוא הפתיע את העולם עם גישתו הנקייה והשקופה. ע"י שימוש במים כמרכיב מרכזי ביצירה שלו, מיאקי גרם לתדהמה בזמנו, כאשר במרכז הבמה עמדו אז הניחוחות האוריינטליים. תוך שהוא מנפץ את הלך התקופה, הבושם L’Eaud’Issey הפך לקלאסיקה מובילה בעולם הבישום וממשיך לככב כבר קרוב ל-20 שנה.

איסי מיאקי, מעצב חדשני, בלתי נלאה, החוקר באופן תמידי נתיבים חדשים לפסוע בהם, ואינו נכנע לטרנדים, מזמין אותנו להישיר מבט רענן בפרשנות החדשה של L’Eaud’Issey, באמצעות שני קודים של סגנון נשי: פרח הורד, והצבע הורוד. שילוב מסוגנן, אשר תחת דרישות עינו הקפדנית של מיאקי, מוגש בדמות של יצירה מקורית ומלאת השראה. הניחוח של פרח אשר לפתע נפתח ונגלה נבדל בין כל כך הרבה ניחוחות פרחוניים אחרים, באמצעות תווים מגרים במתכוון,

הגרסה הפרחונית של L’Eaud’Issey נפתחת עם משב ורדים. אלו הם ניצני ורד, ברגע הקסום של פריחתם. הפשטות שבו היא האלגנטיות שלו. למרות הפשטות הצועקת של הניחוח, הוא למעשה מבוסס על ארכיטקטורה מפותחת ועל מבנה מורכב, כמו כל היצירות של מיאקי. בחיפוש אחר הניחוח של רגש טהור, הבשם אלברטו מורילס מעניק משמעות מחודשת לסמל הנשיות המושלם. הוא ממציא מחדש את הניחוח המקורי של הורד, ניצני ורד, על מנת לחשוף את הפרח בכל האמת והפשטות שבו. הוא מצליח ללכוד את המהות של הפרח, אפילו לפני שהוא נפתח במלואו. שקוף וחשוף, טבעו האמיתי של הורד גלוי באופן הטהור ביותר, הנשי ביותר, והעדכני ביותר שקיים – כניצן ורד עדין.

אלכימיה פרחונית חדשה נולדת מתוך המפגש עם שושן צהוב, תו בעל רעננות ומרקם ייחודיים אשר נבחר הודות לארומה המוארת שלו, המזכירה במעט פריחת תפוז. הרכות של הלב הפרחוני, מועצם ע"י התווים התוססים של מנדרינה ותפוז, ונחשפים בזכות העומק של עצים לבנים.

L’EAUD’ISSEYFLORALE הוא הרגש הצנוע של מרכיבים טבעיים אשר נחשפו, זוקקו ויופיים הועצם ע"י אנושית. "חלק מהאנשים סבורים כי עיצוב מוגדר על ידי היופי של מה ששימושי, אבל אני רציתי לשלב תחושות ורגשות" – איסי מיאקי.

50 מ"ל אד"ט 450 ש"ח
90 מ"ל אד"ט 623 ש"ח



עמוד זה נצפה: 545 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור