חיפוש באינדקס עסקים

פטנט עולמי במזותרפיה – Jalupro

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 פברואר 2010

חדש בארץ – פטנט עולמי המשקם את העור ומעודד את הגוף ליצירה מחודשת של קולגן

  • השימוש בו מותיר את החומרים "הטובים" בתאים לאורך זמן ומצמצם את כמויות הטיפולים
  • ה-Jalupro משלב בין חומצות אמינו וחומצה היאלורונית. רוצות להראות נפלא ולעכב את ההזדקנות בשנים רבות? התחילו את השימוש בו כבר כשהגוף מפסיק לייצר קולגן ותיהנו ממראה רענן וחיוני גם בעוד שנים רבות

בימים עברו נחשבו בנות 40-60 לנשים מבוגרות, התהדרו בכמויות גדולות של איפור מסווה והביטו בחשש בעורן המתקמט ובמראה המזדקן. כיום, כשהעולם המודרני סוגד ליופי ולנעורים ונשים בנות 40 וצפונה הןפטנט עולמי במזותרפיה - Jalupro צעירות וספורטיביות המתנסות בקריירה שנייה, טיולים אתגרים ולפעמים גם אמהות מאוחרת – אין זה מפליא שחלק ניכר מהמחקרים הרפואיים-קוסמטיים, מוקדש לאפשרות לעכב את ההזדקנות ולהעניק לגופנו ולמראה הפנים לוק צעיר ככל האפשר, ולאורך כמה שנים שרק אפשר.


השיטות והחומרים רבים – מקרמים יקרי ערך וחומרים ומסכות יופי ועד זריקות וחומרי מילוי. כל טיפול והתרומה שלו. אלא שבשנים האחרונות הגיעו חוקרים רבים למסקנה שכדי להביא את העור למצב מיטבי ולעכב את הזדקנות בצורה היעילה ביותר יש להעניק לו Biorevitalization, ולעשות את זה מבפנים. במילים פשוטות הכוונה היא להחדיר לעומק התאים "החייאה ביולוגית" באמצעות חומרים טבעיים מסוגים שונים כשהפעילים מביניהם הינם חומצות אמינו בשילוב חומצה היאלורונית. את חומצות האמינו מחדירים באמצעות מזותרפיה – טכניקה של הזרקות עדינות היישר לשכבה הרצויה (Derma).
"החומרים המוחדרים לעור אינם מהווים תחליף או מתחרים בטיפולי הבוטוקס וחומרי המילוי לשפתיים ולאזורים אחרים בפנים", מסבירה ד"ר אנה ספושניקוב, רופאת ילדים ומשפחה המתמחה בטיפולים אסתטיים. "בעוד הראשונים ממלאים את הנפח ו’מחליקים קמטים’ חומצות האמינו מוזרקות לתאים משקמים את התא מבפנים לטווח ארוך ומקנים לנו מראה רענן וצעיר. עור הפנים שלנו הוא הראשון להסגיר את גילנו", אומרת ד"ר ספושניקוב. "האמהות שלנו נראו פחות טוב מאיתנו, כי לא היו להן אפשרויות הטיפוח העומדות לרשותנו. תהליך ההזדקנות שכל כך הרבה נשים מבקשות למנוע קורה ברגע שהגוף שלנו מפסיק לייצר קולגן סביב גיל 35. כיום, השימוש בחומצות אמינו וחומצה היאלורונית הוכח כמשקם כה נפלא וכמעכב את תהליכי ההזדקנות עד כדי כך –  שבאירופה מתחילים עם הטיפולים הללו בגילאים צעירים על מנת לשמר את העור ולמעשה, ’להקפיא’ את ההזדקנות".

גבירותי ורבותי: מהפך!
ב"פרופשיונל דיאטטיק" חברה איטלקית מוכרת בתחום המוצרים הרפואיים, לקחו את שיקום התא צעד אחד קדימה ופיתחו את ה-Jalupro. מדובר בחומר מהפכני הרשום כפטנט עולמי, משלב בחוכמה ובמינון מדויק את חומצות האמינו והחומצה ההיאלורונית ובכך מציע פתרון אולטימטיבי לשיקום התא, רענון המראה ועידוד יצירה מחודשת של קולגן. השילוב בין השניים גם מביא לכך שאפקט ה-Jalupro, נותר בתא לאורך זמן ואינו נספג בדומה לחומרים וויטמינים אחרים שתוחלת החיים שלהם נמוכה ולכן מצריכים טיפולים חוזרים ונשנים מדי כמה חודשים. "אחת הפציינטיות שלי, אשה כבת 72, התעקשה שאטפל בה ואני אמרתי שאני לא חושבת שאוכל עוד לעשות משהו למענה, אבל התבדיתי", מעידה ד"ר ספושניקוב. "אחרי מספר טיפולים בהם הוחדרו חומצה היאלורונית וחומצות אמינו לפניה באמצעות מזותרפיה – מראה הפנים השתפר בצורה מדהימה ושתינו היינו מאושרות מהתוצאות". רופאה נוספת המשתמשות ב-Jalupro בהצלחה בקרב מטופליה היא ד"ר זיוה קרמן, כירורגית העוסקת כיום ברפואה אסתטית ורפואה משלימה.


מדוע להתחיל להזריק בגיל כל כך מוקדם?
"בעבר חשבו שההזרקות מתאימות לנשים מבוגרות אולם כיום כבר ברור שאם נשים יגיעו לשקם את עורן בגילאים מבוגרים, בדרך כלל כבר לא נוכל לסייע להן. החידוש המהפכני הוא שכיום, כיוון שייצור הקולגן נעצר בגילאים צעירים יש להתחיל בטיפול בגיל צעיר וליצור מצב שבו כאילו ייצור הקולגן לא הופסק מעולם. מצב זה יוכל לשמר את פני המטופלות לשנים ארוכות. הן לא ייראו צעירות ב-20 שנה אבל הן יגיעו לגילאים מבוגרים ללא קמטים, וכשפניהן זוהרים. הן יתבגרו יפה ולא יזדקקו לשכבות של איפור מסווה. אני דוגמה מהלכת לכך", היא מחייכת.
גם ד"ר קרמן מציינת את הגעתו של ה-Jalupro לארץ, ואומרת: "מדובר במוצר מצוין התורם להחזרת הגמישות, לנפח ולצבע המאפיינים עור צעיר, כמו גם שימור העור בפני רדיקלים חופשיים. החומר גם פועל במהירות – כבר אחרי הזרקות ראשונות ניתן לראות בבירור תוצאות טובות בקרב מטופלות".
פרופסור Francesco Dioguardi, המדען הראשי של חברת "פרופשיונל דיאטטיק" מסביר כי החומר בטוח מפני תגובות אלרגיות או תופעות לוואי. "האזורים שניתן לשקם באמצעות חומצות האמינו הם אזור הפנים, הצוואר, המחשוף (דקולטה), הזרועות וגב כף היד ואף אזור הבטן, וכן במקרים של סימני מתיחה אדומים", הוא אומר. "חשוב לנו הן שהמטופלות והן הרופאים המשתמשים ב- Jalupro יידעו שמדובר בחומר שהוא לא רק טבעי וטוב לגוף אלא שמדובר במהפכה המגובה במחקרים קליניים רציניים ביותר, וכן שהמוצר מיועד להחייאת העור בכללותו ולא למילוי קמט ספציפי. כיוון שהשוק משתדרג והופך חכם עם השנים, אנחנו משוכנעים שלא רק הרופאים אלא גם הנשים המגיעות למרפאות יידעו להבחין בעתיד ו’להצביע בטיפולים’ שלהן. ברור לנו שהן ייצאו מכך נשכרות".



עמוד זה נצפה: 703 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור