חיפוש באינדקס עסקים

מתיחת פנים ללא ניתוח מידע מקצועי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 ינואר 2010

העור שלנו מזדקן מידי יום ועם חלוף הזמן, העור מאבד מגמישותו שלו, הופך דק יותר ויבש. הזרקה של חומר הניו-פיל הינה אחת השיטות המוצעות כיום בשוק, למילוי ולמתיחת החלק התחתון של הפנים ללא ניתוח. הטיפול למילוי ומתיחת החלק התחתון של הפנים מיועד לרוב לנשים שכבר עברו את גיל ה-50, פניהן נפולות והן אינן מעוניינות להגיע לשולחן הניתוחים. הטיפול נעשה בהדרגה ובדר"כ בשלושה עד ארבעה סדרות של הזרקות.מתיחת פנים ללא ניתוח - לפני מילוי הלחיים ואפקט המתיחה נעשה על ידי חומר שנקרא ניו פיל (פולי לקטיק אסיד = חומצת חלב). חומצת החלב המוזרקת גורמת לרקמת העור לייצר סיבי קולגן חדשים וצפופים ובכך לעבות ולחזק את מרקמו, התוצאה המתקבלת היא טבעית למגע ומשתלבת היטב עם מבנה הפנים. הניו פיל מוזרק לתת עור מעל השרירים בתהליך הזרקה פשוט מאוד. מזריקים את החומר פעם אחת ומשלימים את הטיפול כעבור שלושה שבועות. המילוי נעשה תחת הרדמה מקומית ולאחר שהאזור הורדם, מוזרק החומר לאזור שסביב אזור הפה.
ד"ר רוברטו ליפשיץ, רופא בעל 33 שנות ניסיון ובעל רקע רחב בתחום האסתטיקה הרפואית מסביר כי: "עם השנים נוצרים לנו שקעים בחלק התחתון של הפנים בגלל בריחת קולגן מהגוף וחוסר היווצרותו מחדש. השקעים גורמים לפנים שלנו להיראות נפולות ומבגר אותנו בכמה שנים טובות. הפתרון שאני מציע הוא למלא אותם עם ניו פיל. ניו-פיל הוא חומר סינתטי אשר נמצא בגוף שלנו באופן טבעי. ניו-פיל הוא שמה של חומצת חלב (פולי לקטיק אסיד) המשמשת כחומר הזרקה פופולארי ביותר בשנים האחרונות. חומצת החלב אינה גורמת לגירוי אלרגימתיחת פנים ללא ניתוח - אחרי. ואינה מצריכה טסט לפני ביצועה. ניו-פיל משמש למילוי קמטי הבעה, שפתיים, לחיים שקועות וכיום ניתן אף למצק אזורי פנים שלמים כמו למשל קמטוטים רבים על גבי הלחיים במצח ובסנטר. חומצת החלב המוזרקת, גורמת לרקמת העור ליצר סיבי קולגן חדשים וצפופים ובכך לעבות ולחזק את מרקמו. התוצאה המתקבלת היא טבעית למגע ומשתלבת היטב עם מבנה הפנים. פעולה זו נמשכת מספר דקות ומגיעים לתוצאות נהדרות לתקופה של 3 שנים ויותר.
הניו-פיל הינו חומר מילוי בטוח המאושר על-ידי משרד הבריאות הישראלי, האמריקאי והאירופאי. ברחבי העולם משתמשים בו כ-10 שנים ומיליוני נשים וגברים בעולם יכולים להעיד על תכונותיו הטובות המועילות והבלעדיות של החומר. הניו-פיל מתאים לנשים וגברים בעלי ספיגת שומן גבוהה שרוצים לתת נפח לפניהם. ניתן לתקן עם הניו-פיל אי-סימטריות בפנים (בלחיים). ניו פיל יש תכונות בלעדיות שמיועדות לאזורים ספציפיים בפנים ורק רופא מנוסה יכול להשתמש ולהפיק ממנו את המיטב.
ד"ר ליפשיץ מוסיף ומסביר כי: "בשילוב עם מילוי הניו פיל אני משלב מזותרפיה לשכבה העליונה ביותר של העור כדי לגרום לעור להראות חיוני, טבעי ומבריק יותר, ההזרקה החיצונית נעשית עם חומצה היאלרונית וויטמינים על ידי הזרקה שטחית ביותר. זאת במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן".



עמוד זה נצפה: 484 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור