חיפוש באינדקס עסקים

הלנה רובינשטיין – סדרת טיפוח בהשראת טיפולי מזותרפיה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 נובמבר 2008

הלנה רובינשטיין – סדרת טיפוח בהשראת טיפולי מזותרפיה

הלנה רובינשטיין משיקה פריצת דרך בתחום היופי וטיפוח העור – פרודיג’י רי-פלסטי – סדרת טיפוח יוקרתית שפותחה בהשראת טיפולי המזותרפיה. הסדרה נוצרה הודות לשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין הלנה רובינשטיין לביןהלנה רובינשטיין - סדרת טיפוח בהשראת טיפולי מזותרפיה מרפאת "לקליניק מונטרו", הקליניקה היוקרתית בשווייץ בעלת השם העולמי, הידועה בתוצאות פורצות דרך בתחום האסתטיקה, בראשותו של ד"ר פלוג, המתמחה בטיפולי אנטי אייג’ינג ומזותרפיה. החיבור הייחודי בין הלנה רובינשטיין, מותג החדשנות במדע וטיפוח העור לבין עולם הרפואה והאמנות משלים ומשקף את ההבנה העמוקה, שגילתה הלנה רובינשטיין כל חייה למדע ואמנות. ד"ר פלוג, המייסד של "לקליניק מונטרו" וחלוץ בטכניקה של Soft lift, מאמין בהרמוניה המגיעה מיכולת רפואית וטכנית עם סגנון אמנותי.
מזוליפט קוסמטי
בהשראת תרכובת המזוליפט פיתחו יחד מעבדות הלנה רובינשטיין ומרפאת "לקליניק מונטרו" שוויץ בראשותו של ד"ר פלוג את פרודג’י רי-פלסטי – סדרת מוצרי טיפוח אנטי אייג’ינג בהשראת טיפולי המזוליפט המתבצעים ב"לקליניק מונטרו" שוויץ. מזוליפט היא טכניקה הנמצאת בשימוש ברפואה האסתטית, בעלת השפעה על הפלסטיות והזוהר של העור.
פרודג’י רי-פלסטי – הסדרה הראשונה שפותחה בהשראת המזותרפיה, בעלת תוצאות קליניות בתחום האנטי אייג’ינג הנראות לעין באופן מיידי. פרודג’י רי-פלסטי מכילה את המרכיבים העיקריים של תרכובת המזוליפט של מרפאת "לקליניק מונטרו". המנתחים הפלסטיים של "לקליניק מונטרו" משתמשים במזוליפט – תרכובת הכוללת מרכיבים פעילים המשקמים ומחדשים את העור.
טכניקת המזוליפט נמצאת בקטגוריה של טיפול רפואי אסתטי, באמצעות הזרקה תת עורית של תרכובת מזינה ומחדשת לתוך הדרמיס, המכילה חומצה הילארונית, ויטמינים, מינרלים, מרכיבים נוגדי חימצון ועוד. מזותרפיה של הפנים והצוואר נפוצה מאוד ב"תחזוקה" של איכות עור הפנים ובטיפול בגוון עור עמום ועור רפוי והיא מומלצת בגילאי 30 ומעלה לטיפול בעור חסר חיים, עייף, פגיע, חסר לחות שניזוק מקרני השמש ועד לעור מקומט. עם הגיל, העור מאבד את היכולת הטבעית שלו להתחדש ולהגן על עצמו. גורמים סביבתיים הופכים אותו לשברירי ומחוספס ולכן, האור משתקף ממנו באופן פחות הומוגני. שתי תופעות מעידות על אובדן חיוניות העור – מרקם עור עמום וקווי מתאר הפנים ההופכים פחות מוגדרים.
3 פרמטרים להשגת זוהר לעור:

  1. שקיפות – מושגת דרך הסרת תאים מתים וחידוש אופטימלי של האפידרמיס.
  2. צבע – תוצאה של מחזור הדם בעור, משולב עם גוון עור פנים הומוגני הנוצר בעקבות פיזור אחיד של פיגמנט המלנין, ללא כתמים.
  3. מרקם העור – בהחלקת קמטים, הפחתת נקבוביות נראות לעין ואלסטיות של העור מאפשרת לשפר באופן נראה לעין את הפלסטיות והזוהר של העור.

Meso solution הפתרון של הלנה רובינשטיין – בסדרה 2 טכנולוגיות מתקדמות של מרכיבים פעילים: Meso solution וחומצה פרולית. Meso solution נוצר בהשראת המזותרפיה. זוהי תרכובת בלעדית של הלנה רובינשטיין המשלבת בקפדנות את המרכיבים העיקריים מהמזוליפט של "לקלינק מונטרו" עם ויטמין C, חומצה הילארונית, חומצות אמינו ועוד, כל זאת עבור התחדשות הפלסטיות וזוהר של העור. חומצה פרולית: החומצה הפרולית הינה בין המרכיבים המגנים, רבי העוצמה הנמצאים בשימוש דרמטולוגי המסייעת בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, זיהום ועוד. לחומצה הפרולית תכונות אנטי אייג’ינג יוצאות דופן:

  1. נוגד חמצון
  2.  משפר את מרקם העור – חידוש והסרת תאים, משמר את הצומת דרמו-אפידרמי על ידי המרצת קולגן 4, 7, מסייע בהחלקה, מיצוק וחידוש העור.
  3. מעניק גוון אחיד יותר

מוצרי הסדרה:
PRODIGY Re-PLASTY סרום – אפקט מתיחה מיידית וחידוש אינטנסיבי: המוצר המרוכז ביותר בסדרה. תמצית מרוכזת למתיחה וזוהר, המכיל את תרכובת ה- Meso Solution C10 העשירה בויטמין C וחומצה פרולית באמצעות רכיבים פרולים המופקים מגרגרי אורז המעובדים ביפן. הסרום מיועד לשפר במידה רבה את הפלסטיות של העורהלנה רובינשטיין - סדרת טיפוח בהשראת טיפולי מזותרפיה ומרקמו: זוהר, מתיחה והחלקה. הסרום, מוגש בנוסחה תחליבית קלילה הנספגת מיד בעור, משפרת את הפלסטיות וחיוניות העור, ומעניקה זוהר מדהים באופן הנראה לעין. אופן השימוש: למרוח מידי בוקר מתחת לקרם יום המכיל מקדם הגנה SPF15. צבע הסרום עלול להתכהות בשל ריכוז גבוה של ויטמין C ולכן עלול להכתים את הבגדים. לאחר חודש, תחושת הפלסטיות של העור משתנה – מרקם העור קורן יותר, גוון עור הפנים אחיד יותר, הקמטוטים מופחתים, אפקט מתוגבר של מתיחה חלקה.
PRODIGY Re-PLASTY
קרם פנים עשיר עם SPF15 – אפקט מתיחה מיידית ולהשבת החיוניות לעור רגיל עד מעורב: קרם אינטנסיבי המכיל מקדם הגנה 15SPF, מיועד לשפר את האלסטיות של העור. מכיל את תרכובת ה- Meso Solution וגם פרולין, תרכובת עשירה בחומצה פרולית המגנה על העור ובנוסף "פילטר זוהר" המעניק אפקט מיידי של זוהר אידיאלי, ובו בזמן מגן מפני קרניים אולטרה סגולות מזיקות. לאחר חודש, תחושת הפלסטיות של העור משתנה – מרקם העור מתוגבר בזוהר מיידי, קווי הפנים מעוצבים ומוגדרים מחדש. העור נראה מוצק וחזק יותר.
PRODIGY Re-PLASTY
ג’ל עיניים – חידוש ואפקט החלקה מיידי לאזור העיניים: ג’ל עיניים להעשרת הגמישות והחיוניות של העור באזור העיניים. ג’ל רענן וקליל המכיל בנוסף לתרכובת המזוליפט ולחומצה פרולית, גם מינון מושלם של מרכיבים מנקזים פעילים, הפועלים להפחתת הטבעות הכהות והנפיחות מסביב לעיניים. אופן השימוש: יש למרוח מידי בוקר או ערב בהתאם לצרכי העור. למרוח בעדינות מהזוית החיצונית של העין פנימה, בכיוון ההפוך לקמטים. לג’ל השפעה מיידית על הפלסטיות של העור והוא מעניק לו מראה רענן יותר ובהיר יותר. לאחר חודש הקמטוטים מוחלקים יותר, נפיחות וטבעות כהות מופחתים והעור רך יותר.



עמוד זה נצפה: 497 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור