חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לאיפור וטיפוח לעונת הקיץ 2014

פורסם מאת: בתאריך: 24 יוני 2014

עונת הקיץ מלאה בהנאות– איפור שנמרח בעקבות הלחות אינו ביניהן. זה קורה לטובות בינינו, אבל זה לא חייב לקרות. "במזג אוויר חם ולח, האיפור שלך צריך להיות פשוט ונוח", מסבירה סימונה אפלבאום, מדריכה ראשית במייבלין ניו יורק וגרנייה. "החום והלחות הם בהחלט אתגר, ובאמצעות כמה שינויים קטנים בשגרת האיפור שלך, תוכלי לעמוד בו בגבורה". 
כשמדובר במוצרי יופי לקיץ, קרם הגנה הוא הדבר היחיד שצריך למרוח בנדיבות. ניתן בקלות להאיר את האיפור שלך ולהפוך אותו לטבעי ומסודר למראה. הגיע הזמן להשליך את האיפור הכבד ולעבור לאיפור קליל שישמש אותך במהלך הקיץ.

ישנם כמה צעדים פשוטים שניתן לנקוט לפני, במהלך ולאחר פעולת האיפור כדי לקבל מראה מושלם בכל זמן:
1.    קרם לחות – שמירה על עור הפנים בקיץ היא מורכבת יותר מבחורף. מומלץ שתכשיר הלחות בקיץ יהיה על בסיס מים, נטול שומן (גם לבעלות עור יבש). מעל קרם הלחות, יש למרוח שכבה של מקדם הגנה. "קרם לחות בקיץ עוזר להחזיק את האיפור עמיד ברוב שעות היום" מסבירה אפלבאום.
2.    Less is more – שימוש בפחות איפור פנים מאפשר לעור לנשום ולקבל מראה טבעי ונקי. העדיפי להשתמש בקונסילר באזורים שזקוקים להסוואה, ולאחר מכן למזג את הפנים בשכבה קלה ועדינה של מייק אפ על בסיס לחות ומעליו שכבת פודרה שקופה ועדינה, למניעת הברקת הפנים.
3.    הסמקה – הניחי סומק תמיד רק מעל פודרה. אם תשתמשי בסומק ישירות על המייק אפ, קיימת סכנה של היווצרות כתם סומק שנראה כמו בוץ. בקיץ מומלץ להשתמש בצבעי סומק עדינים בצבעי ורוד/אפרסק/ חום בהיר לקבלת המראה הרצוי.
4.    צלליות – בעונת הקיץ חשוב מאוד לשים לב לאזור העיניים. את הצלליות יש להניח מעל הקונסילר (חשוב לעבוד עם צלליות עמידות, בעלות פיגמנט חזק) ולאחר צביעת העפעפיים כל אחת על פי סגנונה ורצונה, כדאי למשוך קו אייליינר עדין ועמיד במים. זה הזמן להשתולל ולשלב גוונים בוהקים כמו טורקיז, ירוק ואפילו כתום!
5.    מסקרה – בקיץ הריסים מקבלים תשומת לב מיוחדת. זאת משום שגם אם האיפור מאבד מחיותו בעקבות חוסר בפיגמנטים מקצועיים, הריסים תמיד ישדרגו כל הופעה. בימי הקיץ מומלץ לשמור על מראה טבעי. שכבה אחת של מסקרה עמידה במים תוסיף לך אדג’יות מבלי להעמיס ובלי להימרח. כמו כן, ותרי על טאצ’ אפים של המסקרה במהלך היום. זה יכול ובדרך כלל יוביל למראה גבשושי, שאינו אטרקטיבי על אף אחת!
6.    שפתון –  ותרי על כל סוג של גלוס דביק לטובת ליפגלוס עדין בצבעי קיץ. שפתונים אלה מתאימים לעונה וניתן למרוח בכל שעה להשלמת המראה. שפתון יעניק לך פופ של צבע מבלי להיראות כמו מי שטורחת באופן האיפור שלה. שפתון קליל ועדין ייתן את המראה המלוטש לטווח ארוך.

גורו המייק אפ בועז שטיין בעל סדרת מוצרי איפור הנושאת את שמו מאמין כי לא תמיד יש  בכוחם של מוצרי האיפור העמידים לצלוח את ימי הקיץ הלוהטים והדביקים באופן עצמאי, ועל כן לשיטתו הם צריכים לקבל תמיכה וחיזוק מצדם של מוצרים יעודיים על מנת להעצים את כושר הישרדותם. "קיימים מספר מוצרי איפור לקיץ "שיצילו" כל מתאפרת . הכל נאמר כבר על פריימרים. אין ספק שהם עושים נפלאות לטקסטורת העור ובהחלט יוצרים בסיס יציב לקליטת המייק אפ. אך התועלתיות הנוספת של מוצר זה היא היכולת שלו לקבע את הפיגמנטים טרם השימוש בפודרה-מקבעת ולהצמידם אליו. לאחרונה אף מוצעים פריימרים יעודיים לעפעפיים המומלצים יותר מתמיד דווקא בחודשי הקיץ ומאפשרים לצלליות לצלוח בשלום את אחוזי הלחות הגבוהים. הפריימרים לעפעפיים בעצם מבצעים פעולה הדומה לזו של הפריימר הייעודי לעור הפנים אך משרתים מספר רב יותר של מוצרים המיועדים לאזור זה, אייליינרים על כל סוגיהם, צלליות אבקה, צלליות אבן וכד’. גם פודרה, היא בבחינת מאסט. קיימת  נטייה בקרב מתאפרות רבות לחשוב כי פודרה יוצרת מראה מסכתי, אולם חשוב להדגיש כי תפקידה של הפודרה הוא לקבע את המייק אפ המהווה בסיס לאיפור עור הפנים ולייצר גימור אחיד. נכון, לעיתים הימים החמים עם אחוזי הלחות הגבוהים יוצרים תחושה מעיקה ב"לבישת" שכבות של איפור על עור הפנים ולכן הפתרון העיקרי הוא למנן את הכמות אך לחלוטין לא לוותר על נוכחותה של הפודרה".
 
 
 



עמוד זה נצפה: 397 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור