חיפוש באינדקס עסקים

פורים – איפור גאגא סטייל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 ינואר 2010

  ליידי גאגא, השם הכי חזק בעולם הפופ, עושה עליה ומגיעה לישראל בדיוק לחג הפורים. המאפרת שלי אגמי, מביאה לנו 2 גרסאות למראות איפור סטייל ליידי גאגא לקראת פורים, כל שנותר לך לעשות הוא רק לבחור מי את רוצה להיות. 
פורים - איפור גאגא סטיילהרעיון באיפור מהסוג הזה הוא לעבוד על הקווים הבולטים והמרכזיים של הדמות ולהקצין אותם עד כמה שניתן, לא חייבים ליצור בדיוק את אותו האיפור, צריך לחשוב גם על הצד המעשי של העניין שהרי כמה זמן באמת נוכל להישאר עם מסכה על הפנים במהלך מסיבת פורים לילית? לשם כך התגייסה המאפרת שלי אגמי ויצרה גרסאות מייצגות, מעשיות ולא יקרות.

Just Dance
הברק הכל כך מזוהה עם הזמרת מופיע גם כאן כפי שאנו מכירים אותו מהקליפ Just Dance אך עם פרשנות קצת שונה כפי שרואה אותה המאפרת שלי אגמי.
הצבעוניות שונתה לצהוב עז כדי לחדד את הקונטרסט עם הברק השחור שהודגש גם הוא ע"י שימוש בנצנצים זהובים.
המראה נוצר ביד חופשית אך ניתן בהחלט לעבוד גם עם שבלונות.

Poker Face
כמו שרק ליידי גאגא יודעת לעשות, במראה הזה בא לידי ביטוי השואו, הבמה והמשחק. מסכת המראות נחצתה לשניים לעומת המראה המקורי ונבנתה ממש על פני הדוגמנית.

פורים - איפור גאגא סטייל "בעבודותיי אני תמיד שמה דגש על הפרקטיקה והנוחיות של הלקוחות שלי", אומרת שלי "לכן בחרתי לבנות את המסכה ישירות על פני הדוגמנית, כך תוכל לבלות במסיבת פורים ללא הצורך להסיר את המסכה המייגעת כפי שרובנו נוהגים לעשות במהלך הערב והדמות תישאר בעינה עד סוף הלילה".
גם הכפפה המזוהה עם ליידי גאגא צוירה ישירות על גופה של הדוגמנית על מנת לדייק במראה.

שלי אגמי, מאפרת מקצועית בעלת ותק של 7 שנים בתחום האיפור. מאפרת כלות, טלוויזיה, במה ופנטזיה.



עמוד זה נצפה: 545 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור