חיפוש באינדקס עסקים

טעויות נפוצות באיפור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 פברואר 2009

יהודית ינוס, המאפרת והמדריכה הראשית של שיסיידו מסבירה על מספר טעויות נפוצות באיפור שהיא נתקלה בהן.

  • השגיאה: אחת הבעיות הנפוצות אצל נשים היא שהן מנסות להסתיר את הכהויות מתחת לעיניים על ידי  שימוש בקונסילר בצבע בהיר. התוצאה המתקבלת – מראה אפרפר שנובע משימוש לא נכון ובחירה לאטעויות נפוצות באיפור נכונה של גוון הקונסילר.

  • הפיתרון: הקונסילר אינו מבהיר, אלא מנטרל כהויות. לכן, אין לבחור קונסילר בהיר במטרה להבהיר, צבע אינו מבהיר צבע. פיגמנטציה יש לנטרל באמצעות צבעים מנוגדים ולא להבהיר או לכסות.

  • לנטרול אדמומיות – יש לרכוש קונסילר ירוק. לנטרול כהויות חזקות (אופייני לבעלות עור כהה) – קונסילר כתום ולנטרול סגלגלות (אופייני לבעלות עור בהיר) – קונסילר צהבהב.
  • השגיאה: נשים רבות סבורות שאיפור רב יסתיר יותר פגמים ועושות שימוש באותה כמות האיפור שהיו משתמשות כשהיו צעירות יותר- התוצאה-מראה כבד, בולט ועייף אשר מדגיש ומעצים את גיל המתאפרת.

    הפיתרון: לא מומלץ להשתמש בכמות רבה של  פודרה על המייק אפ, זה רק מדגיש את הקמטים. לכן רצוי לפזר את הפודרה רק ע"י ספוגית המייק אפ, ולא ע"י כרית האבקה.

  • אי התאמת מוצרי האיפור לסוג העור יגרור תוצאה איומה, נשים אמורות להכיר את סוג ומצב עורן, ולכן חשוב להקפיד על מוצרי איפור שיתאימו לסוג העור.

  • השגיאה: נשים רבות המעוניינות להיראות בהירות ומוארות יותר עושות שימוש שגוי במייק-אפ ומעדיפות מייק אפ השונה מהגוון הטבעי שלהן.

    הפיתרון: כדי ליצור מראה מואר יותר לפנים, יש להבהיר בטון בהיר רק את אזור ה-T בפנים באמצעות high light, כך תיצרו פנים מוארות, ללא גוון אפרפר.

גם אבי שחם, המדריך הראשי של חברת לנקסטר מתקן טעויות נוספות:

  • השגיאה: ריבוי צבעי צלליות בשימוש איפור העפעף. הבעיה: ככל שמתבגרים  מבנה העפעף "צונח" וריבוי צבעים עליו כמעט ואינו נראה לעין, הוא יוצר ערבוב צבעים והמראה המתקבל מקושקש מדי וכבד.

    הפיתרון: ככל שהעפעף מבוגר יותר – יש להמעיט במגוון הצבעים שבוחרים: צבע אחד בהיר להארת העין וצבע אחד כהה לעפעף עצמו  (זה בהחלט יכול להיות בצבע הבגד שלכן- למעוניינות להתאים את האיפור לבגד).

  • השגיאה: ישנן נשים הסבורות שזה לא מחייב להסיר מייק-אפ לפני השינה.

    הפיתרון: הרגל מגונה זה זוהי השגיאה הגרועה ביותר, כיוון שעורנו כבר מועשר בשמן ולחות באופן טבעי וסופח במשך היום כמויות של חומרים מהסביבה. נסו לשער כמה העור נחנק ונאנק תחת אותן כמויות חומרים. לפיכך, חובה עלינו לשטוף את הפנים מדי ערב, אחרת הנקבוביות יתחילו לסבול, מראה העור יהפוך "מלוכלך" כבד ועייף.



עמוד זה נצפה: 464 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור