חיפוש באינדקס עסקים

עידו רפאל – מראה איפור אביב קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 מרץ 2009

המאפר עידו רפאל אשר הוביל קמפיינים לקטלוגים נחשבים ביותר (ויקטוריה סיקרט’ס, טובהל’ס, סובארו, לובלו ועוד), מציג מראה איפור חושני ודרמטי לעונת אביב קיץ 2009.עידו רפאל - מראה איפור אביב קיץ 2009 מראה האיפור לעונת אביב-קיץ 2009 של המאפר עידו רפאל מביא עימו בשורות אופנתיות וחדשניות, אשר מתאפיינות במראה רומנטי, חושני וקלאברי החוגג את יופיו עוצר הנשימה של הטבע בדמותם של פרפרים מרהיבים לצד משחקי שקיפויות בצבעים בוהקים וגימורים נוצצים בהשראת פריחת האביב הססגונית וקרני השמש החמימות והמלטפות.
את פניה המדהימות של הדוגמנית היפיפה אדיס מעטרים תבליטי פרפרים צבעוניים שהוצמדו האחד לשני בכדי לשוות למראה לוק אביבי במיוחד.
מלאכת מחשבת של שילובי מרקמים וגימורים פרי עטו של רפאל מעניקים לכל המראה נגיעה חושנית ומסתורית במיוחד, במין קריצה לחולמו של ליל קיץ רומנטי ומאוהב. הלוק של רפאל מורכב מקשת גוונים ססגונית, במגוון רחב של צבעי פסטל בוהקים: ירוק ים, לבן טהור, לבנדר ובז’, לצד גווני שמש חמים: זהב הזריחה, ארגמן וברונזה, המתלבים בהרמוניה מושלמת כאשר המרקמים הרכים וגימורי הפנינה המבריקים, מעניקים למראה נופך רומנטי עם קורטוב סקסי, בצירופים מגוונים, המאפשרים איפור זוהר לשעות הערב.



עמוד זה נצפה: 446 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור